استاندار گفت: دستگاه قضایی، ماموران امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی در برخورد با هنجارشكنان مصمم بوده و كوتاه نخواهند آمد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک 'علی اكبر شعبانی فرد' در حاشیه بازدید از نمایشگاه كشفیات فرماندهی انتظامی شهرستان اراك در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران بیان كرد: افرادی كه در پی ناهنجاری، سلب آسایش و آرامش در جامعه هستند از نگاه تیزبین ماموران انتظامی در امان نخواهند بود.

وی ادامه داد: توزیع كنندگان مشروبات الكلی، مواد مخدر، ماهواره، ترویج كنندگان فساد و اراذل و اوباش برای بر هم زدن نظم عمومی و تخریب كانون خانواده در ایران اسلامی فعالیت می كنند، بنابراین نیروهای انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان (عج) با قدرت و قوت با این عناصر مبارزه و مقابله خواهند كرد.

استاندار تاكید كرد: شورای تامین و كارگروه امنیت اجتماعی به صورت منظم و مقطعی شرایط استان مركزی را به صورت دقیق بررسی كرده و هماهنگی بین بخشی مطلوبی در استان برای مبارزه با ناهنجاری ها وجود دارد.

شعبانی فرد ادامه داد: تقویت اعتقادات مذهبی و ارتقای سطح فرهنگ دینی و مبارزه همه جانبه با ترویج كنندگان فساد، رویكرد مهم شورای تامین استان مركزی است كه در این زمینه قضات دادگستری و ماموران انتظامی نقش به سزایی دارند.

وی اظهار كرد: امروز استان مركزی در زمینه كاهش آمار جرائم به خصوص سرقت در كشور مطرح است تا بتوان امنیت اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را بیش از پیش ارتقا و افزایش داد.

استاندار خاطر نشان كرد: مردم طی تماس های تلفنی و دیدارهای شفاهی از تلاش های ماموران انتظامی، قضات دادگستری و اعضای شورای تامین استان اعلام رضایت و قدردانی كرده اند.

در نمایشگاه كشفیات تیر ماه امسال فرماندهی انتظامی، سی دی های مبتذل جمع آوری شده، تجهیزات ساخت مشروبات الكلی، مواد مخدر سنتی و صنعتی، سلاح های سرد از جمله انواع شمشیر، قمه، خنجر و سرنیزه، ریسیور، دیش و تجهیزات ماهواره به نمایش درآمده است.

سلاح های جنگی سبك و نیمه سنگین ، كفش های غیرمجاز همراه با چاپ نام ائمه اطهار (ع)، البسه با تصاویر مبتذل، گذرنامه های جعلی، موتورسیكلت های پرسرعت غیر مجاز، خودروهای توقیف شده در حمل مواد مخدر و بر هم زدن نظم عمومی، تصاویر اراذل و اوباش دستگیر شده و قوطی های مشروبات الكلی از دیگر غرفه های نمایشگاه كشفیات پلیس شهرستان اراك است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.