نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی تأکید کرد و گفت: آموزش های فنی باید با سلایق جوان و نیازهای جامعه منطبق باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان در دومین روز از هفته مهارت در دیدار با مدیر و جمعی از کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان

با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: این ماه، ماه خودداری از خوردن و آشامیدن و گناه است و زمینه ارتباط انسان با خدا را آسانتر می کند.

وی با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی انسان است، افزود: روزه نه تنها یک وظیفه، بلکه ماه توجه به پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به بیان اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای در توسعه اقتصادی کشور پرداخت و گفت: آموزش های فنی با سلایق جوان و نیازهای جامعه باید منطبق باشد و بر گسترش فرهنگ مهارت آموزی در خانواده ها تأکید کرد.

وی زحمات و تلاش های فنی و حرفه ای را شایسته تقدیر دانست و برای توفیق هرچه بیشتر مسئولان دعا کردند.

ابوطالب جلالی، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان نیز با عرض تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همچنین هفته مهارت، به تشریح جایگاه آموزش فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال پرداخت.

وی گزارشی از عملکرد آموزش فنی و حرفه ای استان در سال گذشته ارائه کرد و رویکردهای جدید آموزش فنی و حرفه ای در توانمندسازی همه افراد جامعه و امکانات و ظرفیت های موجود در مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان را تشریح کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.