همزمان با ماه مبارک رمضان طرح بزرگ خانواده قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود .

  .به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد  به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ، مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : این طرح ویژه اعضاء هیئت علمی و کارکنان به همراه خانواده هایشان از روز سه شنبه چهارم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت زهرا (س) کوی پردیس دانشگاه برگزار می شود .

غلامی افزود: این طرح در قالب سخنرانی اساتید حوزه و دانشگاه شامل حجت السلام پناهیان ، حجت السلام فاطمی راد ، دکتر بانگی ، دکتر حبشی ، دکتر قویدل ، آقای معماریانی ، حجت السلام مستشاری و حجت السلام قرائتی در موضوعاتی از جمله خانواده با نگاه قرآنی ، مهارتهای ارتباطی ، مهارت زندگی ، تربیت فرزند ، اقتصاد در خانواده ، اشتغال زنان هر شب بعد از افطار از ساعت 30/21 برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد : در حاشیه این طرح نیز برنامه ها و دوره های متنوع فرهنگی ویژه فرزندان کارکنان و اعضاء هیئت علمی شرکت کننده در این طرح در گروههای سنی مختلف همراه با برگزاری مسابقات و اهداء جوایز در نظر گرفته شده است .

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت : همچنین در حاشیه این طرح نمایشگاهی قرآنی در قالب نرم افزار و کتاب ، آموزش احکام و پاسخگویی به سوالات شرعی در محل برگزاری طرح برپا می شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح با مشارکت معاونتهای دانشجویی فرهنگی و توسعه مدیریت و منابع و همچنین بسیج جامعه پزشکی ،بسیج کارکنان و روابط عمومی دانشگاه برگزار می شود./س 

برچسب ها: برگزاری ، طرح ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.