مادر دختر 9 ساله گم‌شده در تصادف محور هراز گفت: پس از 51 روز خبری از دخترم کوثر باباجان‌پور که در تصادف 12 خرداد امسال در پیچ منگل جاده هراز آمل اتفاق افتاده نیست.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  شهرستان آمل، کوثر باباجان‌پور که به همراه خانواده‌اش 12 خرداد ماه امسال در پیچ منگل محور مواصلاتی هراز دچار تصادف شده، به طرز نامعلومی مفقود شده و تاکنون هیچ خبری مبنی بر یافتن او به خانواده‌اش نرسیده است.

مادر این دختر گم‌شده بابلی در تصادف محور هراز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: 12 خرداد ماه امسال در حال تردد در محور هراز بودیم که با خودروی پراید خود تصادف سنگینی با خودروی پیکان داشتیم.

آمنه محسنی افزود: این تصادف به قدری شدید بود که پس از منحرف شدن به سمت راست جاده و برخورد به کوه مجددا مسیر حرکت خودرو تغییر کرد.

وی با اعلام اینکه به همراه همسر و دو فرزندم در این تصادف حاضر بودیم، گفت: پس از متوقف شدن خودرو متوجه شدیم که کوثر 9 ساله در بین ما نیست.

محسنی با اشاره به اینکه کارشناسان تصادفات نیز از جنبه‌های مختلف این تصادف را بررسی و کنکاش کردند، ولی دلیلی برای مفقود شدن کوثر نیافتند، یادآور شد: آنها تنها می‌گویند فرزندم یا به شدت به بیرون خودرو پرتاب شده و یا دزدیده شده است.

مادر دختر 9 ساله گم‌شده در حادثه تصادف محور هراز خاطرنشان کرد: بعد تصادف تمام منطقه را گشتیم، ولی جزء یک لنگه کفش از کوثر چیزی پیدا نکردیم.

محسنی در پایان با اشاره به اینکه دخترم برای آخرین بار تی‌شرت صورتی و شلوار سرمه‌ای با حاشیه‌های قهوه‌ای به تن داشت، گفت: پس از این حادثه نیز بارها تمام نقاط جنگلی، جاده‌ای و کوهستانی منطقه را سر زدیم، ولی تاکنون هیچ خبر خوشحال‌ کننده‌ای مبنی بر یافتن کوثر به ما نرسیده است./ج1

برچسب ها: ساری ، محور ، هراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.