اولين نشست هيات امناي صندوق نوآوري و شكوفايي با حضور رييس جمهور، رييس و اعضاي هيات امناي اين صندوق تشكيل شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني رياست جمهوري محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور شب گذشته در اين نشست با تاكيد بر ظرفيت بالاي علمي و فن‌آوري كشور، تشكيل و راه‌اندازي اين صندوق را فرصت و امكان مناسبي براي هم‌افزايي علم و ثروت و تبديل يافته‌هاي علمي به محصولات اقتصادي و تجاري سازي دانش در كشورمان توصيف كرد.


وي با بيان اينكه فعالان علمي، شركت‌ها و موسسات دانش بنيان ايراني مي توانند از امكانات اين صندوق براي سرمايه‌گذاري در جهت توليد و كاربردي سازي نوآوري‌ها و اختراعات خود استفاده كنند، افزود: صندوق نوآوري و شكوفايي، پشتيبان مالي مناسبي براي جايگزين ساختن توليدات ايراني مبتني بر دانش ايراني به جاي محصولات خارجي است.

در اين جلسه محمدرضا شمس اردكاني، علي خيرالدين و محمد اسماعيل همداني گلشني از سوي رييس‌جمهور به عنوان اشخاص حقيقي عضو هيات امناي صندوق نوآوري و شكوفايي معرفي شدند.

صندوق نوآوري و شكوفايي كه اساسنامه آن در ارديبهشت سال جاري به تاييد شوراي نگهبان رسيده بود، به استناد ماده 5 قانون حمايت از شركت‌ها و موسسات دانش بنيان و تجاري سازي نوآوري و اختراعات، تشكيل شده است.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: نشست ، صندوق ، نوآوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار