رشد ورزش های عجیب و غریب در دنیا اگرچه نفع فیزیکی برای مردم ندارد اما علاقمندان خاص خود را جلب کرده است.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، تکراری شدن برخی ورزش های مفرح مانند شنا باعث شده تا برخی اهالی این رشته ها به سراغ خلق ابتکاراتی برای مهیج‌تر کردن آن بروند. از جمله این ابتکارات، برگزاری مسابقات شنا با عنوان پرش صخره ای است که بر اساس آن، ورزشکاران از میان صخره های بلند به داخل آب می پرند. هرچند تعداد این ورزشکاران هنوز خیلی زیاد نیست اما هیجان آن بسیار زیاد بوده و به خاطر خطرات احتمالی، بینندگان علاقمند به اینگونه تفریحات نیمه سالم، استقبال زیادی از آن می کنند.



طی روزهای اخیر پرش متهورانه یک ورزشکار در رقابت‌‌ های پرش صخره‌ ای باعث شده تا توجه زیادی به این ورزش شود. تام گودنهوگ که از فراز صخره‌‌های جزیره آزور در پرتغال پرش خود را انجام داد به خاطر پرش موفقیت ‌آمیزش مورد تحسین همگان قرار گرفت. پرش این فرد به درون آب‌‌ های اقیانوس اطلس با مهارت خاص انجام شد.

تام که اهل امریکا است، در کنار گروهی از غواصان و ورزشکاران رقابت خود را انجام داد. این رقابت آخرین رویدادی است که در مسابقات جهانی این نوع ورزش رخ می‌ دهد. دیگر غواص پرنده این دور از رقابت‌‌ها کنت دومند بود که در کنار تام پرش خود را انجام داد.



این نخستین‌باری است که شرکت ‌کنندگان در طول رقابت، مستقیما از سنگ‌‌ها و صخره‌‌ های دریایی پرش خود را انجام می‌دهند که ارتفاع آن بیش از 30 متر بوده است.
برچسب ها: پرش ، صخره ، دریا ، ورزش ، هیجان ، مجله ، شبانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار