رژيم صهيونيستي كه بنا به گفته يك كارشناس ارشد نظامي آمريكا، قصد انجام اقدامات تروريستي در المپيك لندن و مقصر جلوه دادن ايران را دارد، براي آماده سازي افكار عمومي، مقدمه چيني هاي خود را آغاز كرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه "ساندي تايمز" گزارش داد كه رژیم اسرائيل ماموران سازمان اطلاعات و امنيت داخلي خود "شين بت" را به لندن فرستاده تا از جان اعضاي كاروان ورزشكاران خود در المپيك محافظت كنند. كاروان 38 نفره اسرائيل 12 روز پيش وارد دهكده المپيك در استراتفورد لندن شد.
 
اين روزنامه در گزارش خود مدعي شده است؛ اسرائيل بخاطر ترس از حمله تروريستي از سوي ايران، بر اقدامات امنيتي خود افزوده و ماموران جاسوسي اسرائيل (موساد) نيز در رابطه با محافظت از جان ورزشكاران اسرائيلي، فعال شده اند.
 
دوشنبه هم روزنامه "تايمز آو مالت" نوشت؛ "اسرائيل از حملات ايران در جريان بازيهاي المپيك بيم دارد."
 
اين روزنامه از قول ايهود باراك وزير دفاع رژيم اسرائيل نوشت؛ "قطعا پيش از آغاز بازيهاي المپيك به لحاظ اطلاعاتي و عملياتي آمادگي ها و احتياط وجود دارد. طبعا المپيك رويداد جذابي است و حتي بدون هشدارهاي قطعي نيز ما بايد آماده و هوشيار باشيم."
 
وي با اشاره به حادثه المپيك 1972 مونيخ كه طي آن 11 اسرائيلي كشته شدند، گفت: ما بايد آماده باشيم قبلا اتفاقاتي رخ داده است.
 
در اين گزارش، آموس گيلاد رئيس سياسي دفتر ايهود باراك، خبر اعزام عوامل موساد به المپيك لندن را تكذيب كرد، اما بار ديگر انگشت اتهامات واهی را به سوي ايران و حزب الله گرفت و گفت؛ حزب الله و ايران در تمام كشورهاي جهان كارهايي مي كنند.
 
اين دو گزارش در روزنامه هاي ساندي تايمز و تايمز آو مالت در حالي منتشر مي شود كه رژيم اسرائيل چند روزي است كه تلاش دارد با بهره گيري از بازوي رسانه اي و پروپاگاندا، انفجار تروريستي چهارشنبه هفته گذشته در بورگاس بلغارستان را كه طي آن چند گردشگر اسرائيلي نيز كشته شدند را به ايران و حزب الله نسبت دهد تا به اين ترتيب افكار عمومي را مجاب كند كه حمله به ايران، توجيه پذير و ضروري است.
 
اين در حالي است كه مقامات بلغاري كه براي كشف و تشخيص عامل اين انفجار با سيا و اف بي آي همكاري مي كند، هنوز نتوانسته هويت عامل انفجار را تعيين كند.
 
از طرف ديگر، انتشار چنين گزارش ها و ادعاهايي از سوي رژيم صهيونيستي در آستانه آغاز رقابت هاي المپيك نيز تامل برانگيز است.
 
چندي قبل، گوردون راف يك كارشناس ارشد نظامي آمريكا با انتشار مقاله اي فاش كرد كه اسرائيل به خاطر هراس از ايران قصد دارد به هر تدبيري متوسل شود تا ديگر كشورها را به جنگ با ايران بكشاند.
 
گوردون گفت: اسرائيل تصميم دارد با حمله به نيروهاي آمريكا در منطقه خليج فارس يا حمله به يكي از كشورهاي عضو ناتو در المپيك لندن، تهاجم به ايران را سرعت ببخشد. اطلاعات موثقي وجود دارد كه مويد برنامه ريزي اسرائيل براي حمله به مسابقات المپيك لندن است.
 
گوردن داف افزود: اسرائيل پس از انجام اين حملات از لابي قدرتمندش در آمريكا و رسانه هاي بين المللي براي مقصر جلوه دادن ايران استفاده خواهد كرد.
 
با كنار هم قرار دادن اظهارات اين كارشناس ارشد نظامي و گزارشهاي منتشر شده در روزنامه هاي ساندي تايمز و تايمز آو مالت و نيز حادثه تروريستي بلغارستان مي توان به روشني به اين نتيجه رسيد كه رژيم صهيونيستي سرگرم مقدمه چيني و آماده سازي افكار عمومي براي انجام اقدامات تروريستي در المپيك لندن به اسم ايران است.  حتي اين امكان وجود دارد كه رژيم صهيونيستي براي واقعي جلوه دادن ترورها و مظلوم نمايي، ورزشكاران خود را نيز هدف قرار دهد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۵ ۰۳ مرداد ۱۳۹۱
بذارین ورزشکاراش رو بکشه چه بهتر
یک یهودی کمتر بهتر
کی باور میکنه کاره ایرانه همه میدونن ایران تا حالا اینکارا رو نکرده
آخرین اخبار