نرم‌افزار مجموعه آثار شیخ مفید(ره)، مدافع حقیقی مکتب اهل بیت(ع)، از تولیدات مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) معرفی شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ،این مجموعه ارزشمند که حاوی متن کامل 64 جلد کتاب در قالب 53 عنوان از مجموعه آثار شیخ مفید(ره) در موضوعاتی از جمله؛ «عقاید»، «فقه»، «اصول»، «اخلاق»، «تاریخ»، «ادعیه و زیارات» است تولید و از هم اکنون در اختیار علاقمندان قرار دارد.

«زندگی نامه»، «شخصیت شناسی» و «کتابشناسی شیخ مفید(ره)» بخش های دیگری از این لوح فشرده شخصیت محور است.

جستجوی موضوعی در بیش از 4هزار عنوان باب به وسیله فهرست گزینشی، مقایسه متون برنامه با یکدیگر، متن کامل و ترجمه قرآن کریم با امکان جستجو در آیات، امکان جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب از جمله قابلیت های این لوح فشرده به شمار می رود.

این مجموعه نفیس دارای متن 10دوره لغت نامه فارسی و عربی در 62 جلد با قابلیت «جستجو» ، «یادداشت برداری» ،«ذخیره» ،«ویرایش» و «چاپ متن» از دیگر امکانات لوح فشرده شیخ مفید(ره) است.

برپایه این گزارش، علاقه مندان می توانند برای تهیه این مجموعه نفیس علاوه بر مراجعه به فروشگاه های معتبر محصولات فرهنگی در سراسر کشور ویا به محل نمایشگاه دائمی مرکز نور واقع در قم، ابتدای بلوار جمهوری اسلامی، نبش کوی 4، مراجعه کنند./س

برچسب ها: قم ، نرم ، افزار ، شیخ ، مفید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.