هافبک تيم استقلال با شرايط خاطي در تمرينات اين تيم شرکت مي کند اين بازيکن بدليل عدم حضور در دوران بدنسازي تمرينات اختصاصي انجام مي دهد تا براي هفته سوم آماده شود اما به بازي هفته سوم نيز نمي رسد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، اين بازيکن زيرنظر بدنساز تيم استقلال تمرينات را انجام مي دهد اما شرايط براي وي متفاوت است زيرا اين بازيکن نمي تواند در بازي سوم آبي ها نيز اعضاي اين تيم را همراهي کند.

گفتني است، اميرقلعه نوعي اعلام کرده است که جباري براي هفته سوم آماده حضور در ترکيب استقلال است، اما اين اتفاق رخ نداده است و جباري نمي تواند استقلال را در بازي سوم همراهي کند.

شايان ذکر است، اين بازيکن بدليل عدم فشار روي پاي خود تمرينات را بصورت ويژه دنبال مي کند و مسئولان و مربيان نيز معتقدند که وي بايد با شرايط خاص تمرين کند تا با مصدوميت روبرو نشود و حداقل بتوانند وي را سالم در مسابقات ليگ در اختيار بگيرند.

اميرقلعه نوعي اعلام کرده است که وي طوري آماده حضور در ترکيب تيم شود که آمادگي اش با شرايط بدني اين بازيکن تناسب کامل داشته باشد و دقيقا آن زمان براي آبي ها به ميدان برود اين درحالي است که عنوان شده وي براي هفته چهارم آماده بازي مي شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار