فرماندار سرخس میزان اعتبارات ابلاغ شده در ابتدای سال مالی جاری به شهرستان را 190 میلیارد ریال اعلام کرد.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا بوستانی در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با بیان این مطلب افزود: این میزان نسبت به ابتدای سال مالی جاری با رشدی 76 درصدی مواجه بوده و در قالب 153پروژه تدوین شده است.

رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان سرخس در خصوص فصول دارای بیشترین اعتبار گفت: فصل حمل و نقل با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد ریال و فصل مسکن و عمران شهری و روستایی با اعتبار 43 میلیارد ریال بیشترین میزان اعتبارات را به خود اختصاص داده اند.

وی اضافه کرد: فصل صنعت، معدن و تجارت نیز با 2 میلیارد و 850 میلیون ریال در زمره فصل های با کمترین اعتبارات قرار دارد.

فرماندار سرخس اظهار کرد: فصل کشاورزی و منابع طبیعی با 91/83 درصد رشد اعتبارات نسبت به ابتدای سال مالی 90 بیشترین رشد اعتبارات را داشته است.

به گفته وی فصولی همچون حمل و نقل با 72 درصد و مسکن و عمران روستایی و شهری با 5/72 درصد رشد اعتبارات با افزایش چشمگیر اعتبارات مواجه بوده اند.

بوستانی میزان جذب اعتبارات شهرستان تا 31/4/91 را 64 درصد عنوان کرد.

وی از تلاش آبفای روستایی سرخس به دلیل جذب 100 درصدی اعتبارات خود تقدیر و اضافه کرد: این اداره همچنین 20 درصد بیشتر از اعتبارات ابلاغی خود فعالیت انجام داده است.

فرماندار همچنین از شهرداری سرخس به عنوان دستگاهی با کمترین جذب اعتبارات یاد و تصریح کرد: دستگاه هایی با وضعیت مشابه موظف اند پیش از اتمام سال مالی 90 نسبت به جذب حداکثر اعتبارات خود اقدام نمایند./س 

برچسب ها: سرخس ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.