معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در حالیکه در کل کشور تا کنون ده هزار کیلومتر راه آهن وجود داشته، در حال حاضر 10هزار و 40 کیلومتر مسیر ریلی در حال احداث است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد احمد صادقی در مراسم انتصاب مدیرکل نمایندگی منطقه شمال شرق شرکت ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل کشور اظهار کرد: در طول دولت های نهم و دهم خدمات بسیار چشمگیری در بخش زیر ساخت های حمل و نقل انجام شده که رشد و توسعه کشور را به دنبال داشته است.

وی به آمار پروژه های در حال اجرا در بخش حمل و نقل در کشور اشاره کرد و گفت: ضمن اینکه در کنار هزار و 200 کیلومتر آزادراه موجود، 3 هزار و 200 کیلومتر آزادراه جدید نیز در حال احداث می باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی دوره فعلی را دوره طلایی در فعالیت های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور عنوان کرد و افزود: 28 هزار کیلومتر شبکه آزادراه، بزرگراه، راه اصلی و راه آهن در گستره کل کشور توسط این شرکت در حال احداث است، در حالیکه هزار و 800 کیلومتر جاده و راه آهن که در سال گذشته به بهره برداری رسیده 25 استان را به شبکه کشوری متصل کرده است و این آمار تا پایان دولت دهم افزایش خواهد یافت.

مدیرکل شرکت ساخت و توسعه زیر بنای حمل و نقل کشور ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس پارسا، اقدامات وی در مدت ده ماهه تصدی این سمت را مورد تقدیر قرار داد و گفت: علاوه بر انجام کار بزرگ انتقال مقر اداره کل از تهران به مشهد، جهش پیشرفت پروژه های بزرگ راهسازی در شمال شرق کشور نیز از مهمترین نکات کارنامه عملکرد وی بوده است.

یادآوری می شود: حسین کلهر به عنوان مدیرکل جدید اداره ساخت و توسعه زیرساخت های حمل و نقل منطقه یک کشور جایگزین محمد پارسا شد./س  

برچسب ها: مسیر ، ریلی ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.