صدها معترض همزمان با گستردگي تظاهرات در سرزمين هاي اشغالي، در اعتراض به وخامت اوضاع اجتماعي و اقتصادي کابينه نتانياهو، در بيانيه اي اعلام كردند؛ در صورت محقق نشدن خواسته هايشان از طرف مقامات رژيم صهيونيستي، خودسوزي مي كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطين الآن؛ رسانه هاي صهيونيستي روز گذشته با اعلام تجمعات اعتراض آميز مردم، آنها را عده اي اراذل و اوباش معرفي كردند كه پس از آن معترضان خشمگين، شعارهايي برعليه حكومت و نتانياهو سر ددند و به مقامات اين رژيم هشدار دادند، اگر تا چند روز آينده اوضاع اقتصادي رو به بهبودي نرود، به خودسوزي دست مي زنند.
 
در همين حال، موسسه "عران" در تل آويو كه به افراد كم درآمد كمك مي كند، اعلام كرد؛ طي روزهاي اخير تماس با اين موسسه توسط مردم افزايش يافته كه همگي خواهان حمايت مالي از اين موسسه شدند.
 
شايان ذكر است كه رژيم صهيونيستي در ماه هاي اخير با بيشترين اعتراضات از طرف ساكنان اراضي اشغالي روبرو بوده كه همگي آنها خواهان كمك مالي از کابينه نتانياهو و بهبودي اوضاع اقتصادي و اجتماعي شدند و پس از اجرايي نشدن طرح خاصي از طرف کابينه نتانياهو، تاكنون دو نفر از معترضان خود را به آتش كشيدند و تظاهرات كنندگان و همچنين مقامات اين رژيم را به خودسوزي بيشتر تهديد كردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار