معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: عملیات مرمت و بازسازی جاده‌های تخریب شده در سیل اخیر خلخال آغاز شده که در این زمینه به تامین اعتبار مورد نیاز امیدوار هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  فاضل ملاحمزه‌زاده امروز در جریان بازدید از تعدادی از طرح‌های توسعه روستایی در خلخال افزود: در یک ماه گذشته سیل جاری شده در جنوب استان سبب شده بخشی از راه‌های اصلی و روستایی به صورت جدی و 100 درصد تخریب شود که در یک برآورد اولیه عملیات مرمت و احداث 20 کیلومتر از این جاده‌های آسیب‌دیده آغاز شده است.

وی با بیان اینکه رقم اعتباری دقیق خسارات وارده به جاده‌های خلخال هنوز مشخص نشده است، افزود: به نظر می‌رسد زیان‌های عمده‌ای به تاسیسات زیربنایی و جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی وارد شده که با انتخاب پیمانکار و انجام موافقت‌نامه‌ها عملیات بهسازی و بازسازی جاده‌های تخریبی در اثر سیل را آغاز کرده‌ایم.

ملاحمزه زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای جاده‌های خسارت دیده گفت: در کنار ایجاد راه فرعی برای برقراری ارتباط مسیر اردبیل به خلخال در کوتاهترین زمان سعی کردیم با اعزام اکیپ‌های راهداری برای تعمیر جاده‌های خسارت دیده نیز اقدامات خوبی را انجام دهیم.

معاون راه اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در خصوص سیل اخیر روستاهای سوسحاب و برخی مناطق کم ‌برخوردار شهرستان خلخال و کوثر نیز افزود: پل‌ها و راه‌های روستایی در این مناطق به صورت جدی خسارت دیدند که ما بخشی از اکیپ‌های راهداری را در این بخش مستقر کردیم تا بتوانند اقدامات اولیه را برای برقراری اقدامات لازم انجام دهند./س 

برچسب ها: اردبیل ، بازسازی ، جاده ، های ، تخریب ، شده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.