محمود تيغ نورد اظهار داشت: شرايط تيم مناسب است و در مقابل تيم فوتبال داماش به طور حتم پيروز مي‌شويم و مساوي در بازي خانگي براي آلومنيوم جايگاه و معنايي ندارد.


محمد تيغ نورد، كاپيتان تيم آلومينيوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: شرايط تيم بسيار مناسب است و اگرچه در مقابل استقلال تهران بازنده ميدان شديم اما به هيچ عنوان حقمان باخت نبود به هر حال با يك روز استراحت تمرينات تيم را شروع كردم و در مجموع همه‌ي بازيكنان در آرامش كامل بسر مي‌برند.
وي ادامه داد: ميثاقيان سرمربي تيم از عملكرد بازيكنان تيم رضايت داشت اما به طور حتم با توجه به اينكه در بازي مقابل داماش ميزبان هستيم لذا انتظار كسب 3 امتياز كامل ديدار را دارد از اين رو با سيستم متفاوت در مقابل داماش بازي مي‌كنيم.
تيغ نورد تصريح كرد: تيم آلومينيوم بازي به بازي عملكرد مناسب تري را ارائه ميدهد و به طور حتم جزو تيم هاي قدرتمند ليگ خواهيم بود و حريفان بازي سختي را مقابل ما بايد برگزار كنند.
 تيغ نورد تصريح كرد: در هفته‌ي دوم بازي مقابل داماش گيلان را پيش رو داريم و تمام تلاشمان را بكار مي‌گيريم تا  اشتباهاتي را كه منجر به عدم نتيجه‌ي لازم مقابل استقلال شد را تكرار نكنيم و به طور حتم با حمايت هوادارانمان سه امتياز بازي مقابل داماش را كسب مي‌كنيم.
وي افزود: مربيان تيم نقاط ضعف و قوت تيم داماش گيلان را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار داده اند به طور حتم نكات مهم را براي بازيكنان بيان مي‌كنند تا مشكلي پيش نيايد.
تيغ نورد ادامه داد: بازيكنان جوان آلومينيوم براي حضور در رقابت هاي ليگ برتر و  مصاف با تيم هاي بزرگ بسيار با انگيزه هستند و خواهان ارائه بازي با كيفيت و تماشاگرپسندي هستند و از تيمي نيز ترس ندارند./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار