دبير تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: تنها راه پيروزي سوريه بر نابساماني هاي اين کشور و پيروزي بر گروهك هاي معارض، مقاومت است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سيد علي موسوي دبير تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان در کنفرانس خبري تشكل هاي دانشجويي مقابل سفارت سوريه، گفت: عدالت خواهي و ظلم ستيزي بشار اسد در اين كشور همانند كشورهاي ديگر منطقه زير سلطه كشورهاي غربي قرار ندارد.

موسوي افزود: حوادثي كه در سوريه اتفاق مي افتد به دليل نگرش حاكميت بشار اسد در اين كشور بوده که با خواست غرب منطبق نيست.

دبير اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان گفت: ترورهاي صورت گرفته در اين كشور يادآور انقلاب اسلامي ايران است كه برخي از گروهك ها با ايجاد اغتشاش مي خواهند فضا را نا آرام جلو داده و بگويند حكومت در حال نزاع است و با اين ترورها بتوانند پايه هاي نظام مستحكم سوريه را دچار خدشه كنند اما قطعا آن ها ناكام خواهند ماند .

وي در پاسخ به اين سؤال كه انقلاب سوريه در زمره بيداري اسلامي است يا خير، تصريح كرد: به هيچ وجه گروه‌هايي كه در مقابله با سوريه برخواسته اند مردمي نبوده و غرب با ايجاد نابساماني در سوريه سعي در تغيير حكومت اين کشور را دارد و اين در حالي است كه ناآرامي‌ها در سوريه از سوي سازمان ها و گروه‌هاي با محوريت آمريكا و صهيونيست اداره مي شود.

موسوي خاطر نشان كرد: آمريكايي‌ها با تسليح و آموزش گروهك ها در تركيه كه اكنون به عنوان پايگاه صهيونيست ها شناخته شده‌اند سعي در ايجاد تغيير در حكومت سوريه دارند كه با حمايت اسرائيل، عربستان و اردن صورت مي گيرد چرا كه اين كشورها در مقابله با كشورهاي آزادي خواه با ياري يكديگر براي ثابت كردن حكومت سوريه بسيج شده اند و تنها راه پيروزي سوريه مقاومت است.

وي در پايان خاطر نشان كرد: به دولت سوريه و بشار اسد اعلام مي كنيم كه با پشتوانه مردمي مقاومت كرده و اين نابه ساماني هاي ساختگي به پايان رسيده و انقلاب سوريه به آرمانهايش خواهد رسيد.

انتهاي پيام/ش3
برچسب ها: موسوی ، سوریه ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار