سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: گشت مشترکی با همکاری نمایندگان و بازرسان در قالب 22 اکیپ در سطح تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران‌ به نقل از در گشت های و بازرسی های صورت گرفته که روسای شعب در آن حضور داشتند از 580 واحد صنفی بازدید و ضمن ارائه تذکرات لازم برای 100 واحد متخلف به دلیل گرانفروشی و عرضه کالای قاچاق پرونده، تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به شعب استان ارسال گردید.

سرابیان در ادامه افزود: با توجه به بررسی های صورت گرفته و تخلفات ثبت شده در پایتخت تخلف گرانفروشی بیشترین در استان بیشترین سهم را به خود اختصاص یافته است.

*رسیدگی به جرایم قاچاقچیان کالا

با توجه به سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز نیروی انتظامی شهرستان جهرم طی بازرسی های خود مقادیری کالای قاچاق خارجی کشف و پرونده هایی در این خصوص تشکیل و با اعلام اداره گمرک پرونده فوق پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعب استان فارس ارجاع و در ادامه با توجه به مستندات موجود در پرونده تخلف انتسابی محرز و متخلفین علاوه بر ضبط به پرداخت جریمه 200 میلیون ریالی جریمه و محکوم شدند.

*متخلفان دو برابر جریمه شدند

با اعلام شکایت گمرک استان و بازرسی های صورت گرفته مقادیری لوازم خارجی کشف و پرونده هایی در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی و سیر مراحل قانونی به شعب استان ارجاع و با توجه به شواهد و قرائن موجود در پرونده متخلفین را علاوه بر ضبط کالا به پرداخت بیش از 136 میلیون ریال جریمه معادل دو برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم شدند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار