نكته‌ي اصلي و قابل فكر فيلم خوابم مي‌آد به پايان درستكاري و صداقت كه همان مرگ است اشاره دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران نشست نقد و بررسي فيلم "خوابم مي آد" با حضور رضا عطاران و سروش صحت و همچنين علي علايي منتقد شب گذشته در فرهنگسراي ارسباران برگزار شد.

در ابتداي نشست رضا عطاران، كارگردان، در خصوص دو پارگي فيلم نامه گفت: اين فيلم فقط دو ژانر ندارد بلكه براي جذب مخاطب از طنز آغاز مي‌شود و ملودرام و اكشن را ادامه مي‌دهد و در آخر با فضاي تراژدي به پايان مي رسد.

وي ادامه داد: در جشنواره فيلم فجر به استقبال از اين فيلم اميدوار نبودن اما زماني كه مردم با فكر آزاد به تماشاي فيلم مي روند بهتر مي‌توانند با آن فيلم ارتباط برقرار كنند.

عطاران اظهار داشت: به عنوان كارگردان اعتقاد دارم گنجاندن چند ژانر در يك فيلم فوق العاده است و همچنين در فيلم سازي كار سختي به حساب مي آيد.

وي افزود: فضاي اصلي فيلم احساسي است و اينكه در پايان درستكاري مرگ است نبود صداقت در دنيا نكته اصلي در اين فيلم مي‌باشد.

در ادامه نشست سروش صحت، بازيگر خوابم مي آد گفت: نقشي كه در اين فيلم بازي كردم را دوست دارم اما باز هم نيمه ‌ي اول فيلم را نسبت به نيمه دوم ترجيح مي‌دهم.

وي ادامه داد: معتقدم رضا عطاران فيلم هايي كه آغازي شاد و پاياني غم انگيز دارد را بيشتر مي‌پسندد.

صحت در خصوص كارگرداني عطاران، عنوان كرد: عطاران كنترل بالايي نسبت به بازي بازيگران دارد و همچنين فيلم خوبي را به لحاظ تنوع ژانري در آورده است.

علي علايي منتقد در پايان نشست در خصوص فيلم خوابم مي آد گفت: فيلم خوابم مي آد كمدي متفاوتي است و جزء فيلم هاي قابل دفاع و داراي انديشه مي باشد.

وي ادامه داد: معمولا از فيلم هايي كه انديشه محور هستند نمي‌توان به سادگي گذشت و چند سال بعد مي‌توان شاهد ماندگاري آن بود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار