دکتر محمدحسین صوفی در جمع معاونین اجتماعی و فرماندهان نیروی انتظامی، همراهي راديو و این نیرو را در اجراي طرح‌هاي مشترك براي جريان‌سازي اجتماعي و فرهنگي در جامعه ضروري دانست.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی صدا، سردار کارگر، معاون اجتماعی ناجا ضمن تشکر و قدرانی از شبکه‌های رادیویی رسانه ملی در تنویر و فرهنگ‌سازی افکار عمومی ، رادیو را رسانه‌ای پیشرو در این زمینه برشمرد.
 
محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي نیز در جمع معاونين اجتماعي و فرماندهان نيروي انتظامي با اشاره به اجراي طرح‌هاي مطلوب در ناجا گفت: اجراي اين طرح‌ها زماني تؤام با موفقيت است كه رسانه ملي نيز در كنار آن‌ها قرار گيرد و با فرهنگ‌سازي مناسب اجرايي شدن طرح‌ها را تسهيل كند.
وي با تأكيد بر همگامي و همراهي رسانه و نيروي انتظامي خاطرنشان كرد: اجراي طرح‌هاي مشترك براي جريان‌سازي اجتماعي و فرهنگي در جامعه و حضور مؤثر فرماندهان و مسئولين نيروي انتظامي در برنامه‌هاي راديويي برای توضيح طرح‌ها و دلايل اجرايي  شدن آن‌ها حائز اهميت است.
معاون صداي رسانه ملي همچنین اطلاع‌رساني مستمر نيروي انتظامي به خصوص در زمينه‌هاي اجتماعي و فرهنگي را براي توليد برنامه‌هاي مفيد راديويي ضروري دانست.
صوفي در پايان ، برگزاري نشست‌هاي مشترك براي زمينه سازي پشتيباني لازم رسانه از طرح‌هاي اجرايي نيروي انتظامي را ضروری دانست و اظهار داشت: توليد برنامه‌هاي مشاركتي در قالب‌هاي ميزگرد، گفتگومحور، برنامه‌های نمايشی و سرگرم‌كننده كه اهداف كلي نيروي انتظامي در آن لحاظ شده باشد، دارای اهمیت است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.