يک کارشناس سياست خارجي گفت: تنگ تر شدن روزنه تنفس براي رژيم جعلي صهيونيستي نشانگر اين است كه موج بيداري اسلامي قدرت پوشالي رژيم صهيونيستي را از ميان مي‌برد.

مصيب نعيمي  کارشناس سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به موج بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه وشمال آفريقا و سقوط ديكتاتورهاي دست نشانده همانند مبارك و تاثير آن بر رژيم جعلي صهيونيستي گفت: با تنگ‌تر شدن هر روزه تنفس براي رژيم جعلي صهيونيسم، دولتمردان پوشالي آن سعي دارند با تحريف افكار عمومي مانع محو شدن از صفحه روزگار باشند .
 
وي تصريح كرد: اكنون مقامات رژيم جعلي صهيونيستي با مشكلاتي از قبيل بحران اقتصادي و سياسي دست و پنجه نرم مي‌كنند.

نعيمي با اشاره به تداوم اين رژيم جعلي برپايه خشونت وتروريسم دولتي افزود: رژيم جعلي صهيونيستي با مظلوم نمايي ايجاد شده و بقاي اين رژيم با ايجاد بحران و خشونت و تروريسم دولتي در جهان تاكنون ادامه پيدا كرده است. 

اين کارشناس سياست خارجي در پايان با اشاره اينكه تنها منافع  شخصي براي دولتمردان صهيونيستي مهم است، خاطر نشان کرد: حتي يهوديان هم از اعمال تروريستي رژيم صهيونيستي در امان نيستند و اين رژيم براي رسيدن به اهداف نامشروع خود حتي از قرباني کردن يهوديان نيز ابايي ندارند و تروريسم دولتي صهيونيستي صلح و امنيت منطقه و جهان را تهديد مي کند.

"انتهاي پيام"/س3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار