رییس هیات جانبازان و معلولان لرستان گفت: سه ورزشكار جانباز و معلول استان در همراهی با تیم ملی كشورمان، موفق به كسب پنج نشان قهرمانی در مسابقات جهانی آیواز شدند

' سید حمید الیاسی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: رقابت‌های جهانی آیواز با حضور جوانان جانباز و معلول در كشور چك برگزار شد و 'هادی كاییدی 'از لرستان در ماده پرتاب وزنه كلاس F32 با كسب 553 امتیاز صاحب نشان برنز شد .

وی تصريح كرد: 'افشین بیرانوند' نیز در ماده پرتاپ دیسك كلاس F42 با ثبت ركورد 38/36 متر عنوان قهرمانی را از آن خود كرد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

وی گفت: 'بیرانوند' همچنین در ماده پرتاپ نیزه كلاس F42 نیز با ثبت ركورد 05/46 متر یك مدال نقره دیگر برای كشورمان به ارمغان آورد.

وی افزود: 'كامران شكری‌سالاری' دیگر لرستانی شركت كننده در این مسابقات توانست مدال طلای ماده پرتاب نیزه كلاس F42 را با ثبت ركورد 12/42 متر به دست آورد.

الیاسی ادامه داد: این قهرمان لرستانی با شركت در مسابقات پرتاب دیسك كلاس 42 F صاحب مدال برنز این دور از رقابت‌ها شد تا در مجموع ورزشكاران تیم ملی كشورمان 18 نشان رنگارنگ را در مسابقات جهانی دو میدانی كسب كنند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.