فرماندار هندیجان از اختصاص اعتبار 117 میلیارد و 744 میلیون ریالی اعتبار تملک دارایی سال 91 به این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی که با حضور مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته از اعتبارات تملک دارایی اختصاص داده شده به شهرستان، 90 درصد را جذب کردیم.

وی با بیان اینکه در جذب اعتبارات سال گذشته نباید زحمات و تلاش مسئولان ادارات شهرستان را نادیده گرفت، افزود: جذب اعتبارات مربوط به شهرستان حقی است که بر گردن مسئولان نهاده شده و وظیفه ما صرف این بودجه در مناطق و بخش‌های مختلف شهری به‌ویژه مناطق محروم شهرستان است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: در سال 90 اعتبار تملک دارایی اختصاص داده به شهرستان، 84 میلیارد و 158 میلیون ریال بوده که این رقم در سال 91 به 117 میلیارد و 744 میلیون ریال افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری دولت نگاه و توجه ویژه‌تری به شهرستان هندیجان دارد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بحث جذب اعتبارات نباید سهل‌انگاری کنند زیرا این موضوع در پیشبرد اهداف متعالی منطقه بسیار حائز اهمیت است.

فرج‌الهی همچنین عنوان کرد: افزایش 40 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان نسبت به سال گذشته حاصل تلاش مسئولان ملی و استانی همچنین نتیجه عملکرد مطلوب مسئولان اجرایی شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان هندیجان یکی از محروم‌ترین نقاط استان خوزستان به‌شمار می‌رود، گفت: این شهرستان با وجود برخورداری از ظرفیت‌های بالای اقتصادی، تجاری و اجتماعی همچنان در بسیاری از بخش‌ها مغفول مانده و یا به کندی در حرکت است.

فرماندار هندیجان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان بتوان گام‌های متعالی‌تری در ارتقای بخش‌های مختلف اجرایی شهرستان برداشت.

وی در پایان اظهار کرد: باید با جذب اعتبارات بیشتر برای شهرستان، مشکلات و محرومیت‌های موجود در هندیجان را رفع و در راستای رفاه حال مضاعف شهروندان تلاش کرد زیرا این منطقه در امر سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی بسیار مستعد است./ج1

برچسب ها: خوزستان ، تملک ، فرماندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.