هدف نهایی دولت از تخصیص بودجه و برنامه‌ریزی برای هزینه آن آبادانی کشور و خدمت موثر به توده مردم است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج، شهبازی با اعلام این مطلب گفت: وظیفه انسانی همه ما حکم می‌کند که بودجه را با در نظر گرفتن اولویت‌ها هزینه کنیم بنابراین مدیران توجه کنند که به جای رسیدگی به ظاهر ادارات به مشکلات مردم رسیدگی کنند.
وی با یادآوری مشکلات مردم به مدیران در حوادثی چون بارش برف زمستان سال گذشته، عنوان کرد: توجه به ضرورت‌ها ایجاب می‌کند در هزینه ریزترین موارد بودجه دقت‌نظر کافی به خرج داده و اجازه ندهیم ریالی از اعتبارات هدر رود.
استاندار کردستان همچنین از مدیران استان خواست از طریق وزارتخانه‌ها در صدد جذب منابع بیشتر باشند و با غنیمت دانستن حمایت‌های بی‌دریغ نمایندگان جدید مردم استان در مجلس شورای اسلامی و انگیزه‌ خوبی که در سایر همکارانشان وجود دارد گام‌هایی اساسی برای توسعه پایدار استان بردارند.
وی بر لزوم اتمام پروژه‌های ناتمام و نیمه‌کاره تاکید کرد و گفت: امسال حدود 10 درصد از کل بودجه استان برای اجرای پروژه‌های جدید در نظر گرفته شده است و از 161 میلیارد تومان درآمدهای مورد انتظار در بودجه امسال، سهم درآمدهای مالیاتی مورد انتظار 135 میلیارد تومان است که 84 درصد درآمدهای استانی را شامل می‌شود./س
برچسب ها: بودجه ، خدمت ، آبادانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.