نماینده ولی فقیه در استان مركزی و امام جمعه اراك گفت : اجرای طرح ضیافت اندیشه موجب پررنگ تر شدن نشاط دینی در دانشگاه ها و در بین دانشجویان می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک آیت الله دری نجف آبادی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی اراك افزود: طرح ضیافت اندیشه موجب معرفت‌ افزایی و توانمندسازی بیشتر دانشجویان می شود.

وی اضافه كرد: استقبال خوب دانشجویان برای شركت در این طرح بیانگر اثرگذاری و علاقمندی آنان به امور دینی، قرآنی و اعتقادی است كه این موضوع رسالت مسوولان دانشگاه ها را بیش از پیش سنگین می كند.

امام جمعه اراك گفت : كسب علم و دانش در دین مبین اسلام بسیار مورد تاكید قرار گرفته و دانشجویان باید علاوه برای دانش افزایی با مسائل دینی و اخلاق اسلامی نیز آشنا شوند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود : تعهد همراه با تخصص موجب پیشرفت و آبادانی كشور و خدمات رسانی بیشتر به مردم می شود بنابراین طرح ضیافت اندیشه در تحقق این مهم، اثرگذار و كاربردی است.

وی گفت : دشمنان برای ضربه زدن به دانشجویان و جدایی این قشر از اسلام، قرآن، ولایت فقیه و آموزه های دینی تلاش گسترده ای آغاز كرده اند بنابراین باید امور فرهنگی و دینی دربین قشر دانشجویی تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان مركزی افزود : طرح ضیافت اندیشه راهكاری مناسب برای تقویت بنیان دینی و اعتقادی دانشجویان است كه ماه مبارك رمضان این فرصت را بیش از پیش فراهم می كند.

آیت الله دری نجف آبادی گفت : دانشجویان از قشرهای اثرگذار در جامعه هستند و با آشنایی كامل آنان با آموزه های اعتقادی می توان فرهنگ دینی را در جامعه نهادینه كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.