فرمانده انتظامي شهرستان همدان از دستگيري 4تن از عاملان فروش مواد مخدر در يكي از محله‌هاي اين شهرستان خبر داد

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ"رسول مرادي" صبح امروز با اعلام اين خبر گفت: عصر ديروز ماموران اکيپ 15 يگان امداد، در زمان گشت زني در يكي از محله هاي اين شهرستان به فردي مشکوک شده و در بازرسي بدني از وي مقدار قابل توجهي مواد مخدر کشف کردند.
وي اضافه کرد: متهم دستگير شده اعلام داشت که مواد مخدر متعلق به فردي ساکن در همان محله است که ماموران بلافاصله به آدرس عزيمت کردند.
اين مقام انتظامي خاطر نشان کرد: اکيپ 15 يگان امداد پس از عزيمت به آدرس ياد شده، مشاهده کردند كه درب منزل باز است و فردي از منزل خارج شد و با ديدن ماموران اقدام به پرتاب چند عدد پايپ و مقداري مخدر به داخل حياط منزل کرد که با توجه به اينکه جرم مشهود بود پليس فرد خاطي را دستگير و براي جمع آوري موارد ياد شده به داخل حياط خانه متهم رفت.
سرهنگ مرادي به کشف مقدار قابل توجهي مخدر از نوع شيشه از حياط متهم اشاره کرد وگفت: فرد ديگري در حياط منزل اقدام به انداختن بسته اي در پشت يخچال موجود در حياط کرد که پس از بررسي ماموران، مقداري مخدر از نوع شيشه،7 عدد پايپ و 2 عدد ترازوي ديجيتال مخصوص توزين مواد مخدر کشف و ضبط شد و متهمان به همراه مواد مکشوفه به کلانتري 17 مريانج منتقل شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان همدان با بيان اينکه يکي از افراد دستگير شده  داراي چندين فقره سابقه كيفري در خصوص نگهداري مواد مخدر بود، تصريح کرد: پليس با تشکيل پرونده در اين خصوص متهمان را به مرجع قضايي معرفي کرد.
گفتني ايست، ماموران اين يگان در عمليات ديگري طي روز گذشته ضمن بازرسي از يك دستگاه خودرو نيز مقادي ترياك كشف و راننده اين خودرو را جهت سير مراحل قانوني به كلانتري 14 منتقل كردند.
برچسب ها: همدان ، مواد مخدر ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار