استاندار آذربایجانشرقی در این مراسم سجاد هاشمی را نماینده ی استعدادها، توانایی ها و قابلیتهای آذربایجانشرقی عنوان کرد و افزود: هاشمی باید برای معرفی هویت اصیل ایرانی و آذربایجانشرقی در مسابقات المپیک حاضر شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، بیگی  با اشاره به مشکلات پیش روی سجاد هاشمی در کسب سهمیه المپیک 2012 لندن اعم از اعمال تبعیض در فدراسیون دو میدانی در خصوص ورزشکاران شهرستانی و تهران، کمبود امکانات برای تمرینهای این ورزشکار گفت: باید مسئولین ذیربط مشکلات موجود در پیش روی پیشرفت ورزشکاران استانی را برطرف کنند.

وی با ابراز نارضایتی از عدم اعزام مربی سجاد هاشمی به بازیهای المپیک گفت: مسلما خلاء و فقدان آقای "دادروان" مربی سجاد هاشمی در نتیجه ی مسابقات تاثیرگذار خواهد بود و باید از تمام ابزارهای لازم برای قطعیت حضور مربی این دونده ی آذربایجانشرقی در المپیک 2012 لندن بهره گرفت.

استاندار با اشاره به شرایط جهانی و اعمال تحریم های مختلف علیه ایران از سوی استکبار جهانی گفت: در شرایطی که تبلیغات زیادی علیه ایران صورت می گیرد، کسب سهمیه المپیک و حضور قهرمانان ایرانی در عرصه های بین المللی، توفیق بزرگی برای کشور ایران محسوب می شود.

وی با اشاره به پایه های دینی، اعتقادی و مذهبی ورزشکاران بخصوص سجاد هاشمی گفت: دعای خیر مردم ایران پشتوانه ی ورزشکاران است و موجب کسب موفقیتهای آنان در عرصه های بین المللی خواهد بود.

وی پافشاری و اصرار جوانان ایرانی در تحقق ارزشهای خود را قابل ستایش دانست و افزود: جوانان ورزشکار متعهد و با ایمان، الگوی خوبی برای جوانان محسوب می شوند.

دارنده ی سهمیه المپیک 2012 لندن، در این دیدار کسب سهمیه ی المپیک را مدیون مردم دانست و گفت: سعی خواهم کرد تا در المپیک بیش از توانم حاضر شوم.

وی هدف از تقدیم مدال طلای مسابقات جام بزرگ قزاقستان به استاندار را تقدیر از حمایتهای استاندار و مردم آذربایجانشرقی از ورزشکاران عنوان کرد و افزود: برای شاد کردن دل مردم ایران و بخصوص استان در مسابقات المپیک حاضر خواهم شد.

سجاد هاشمی عدم بومی سازی در ورزش قهرمانی، اعمال تبعیض در فدراسیونها، کمبود امکانات را از مشکلات پیش روی ورزش قهرمانی عنوان کرد و یادآور شد: بعنوان یک ورزشکار شهرستانی و علی رغم محدودیتهایی که در تمرینات از سوی فدراسیون اعمال می شد، در تمرینات قوی حاضر شدم.

گفتنی است: سجاد هاشمی دونده ی تبریزی بعد از 33 سال موفق شد تا مدال طلای مسابقات جایزه بزرگ قزاقستان، را از آن خود کرده و سهمیه ی المپیک 2012 لندن را کسب کند.

تیم ورزشی ایران 10 مرداد به مسابقات المپیک لندن اعزام خواهند شد.

برچسب ها: سجاد ، مدال ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.