ملي پوش ريكرو كه اين روزها به عنوان مربي در كنار كمانداران المپيكي حضور دارد، گفت: در صورت شيطنت نكردن دوستان همراه وزيري به المپيك مي روم.

كيوان رضايي مهر در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران در مورد آخرين وضعيت زهرا دهقان و ميلاد وزيري 2 كماندار المپيكي ايران توضيح داد: در مدت معرفي 2 كماندار ديگر براي شركت در المپيك وزيري و دهقان تمرينات خود راقطع نكردند و من در كنار زهرا شمس ، حمزه صفايي و  محمد علي كريمي با اين 2 قهرمان كار كرده و طبق برنامه هاي آموزش مربيان كره اي پيش مي رفتيم.

وي ادامه داد: تمرينات ما در زمين ديگري انجام مي شد كه البته مشكل كوتاه بودن زمين را براي تمرينات هفتاد متر داشتيم اما به هر حال وضعيت اين 2 خوب است و ركوردهاي فوق العاده اي دارند اميدوارم با همين شرايط از مسابقات المپيك با دست پر برگرديم.

رياضي مهر در مورد اعزام خود به المپيك تصريح كرد: نام من براي سفر به لندن رد شده است البته اگر مجددا دوستان شيطنت نكنند تلاش هاي  فعلي بر اعزام بدون مربي 2 كماندار المپيكي است .

كاپيتان تيم ملي ريكرو از نحوه برگزاري مسابقات تير وكمان المپيك لندن مي گويد: روش برگزاري و سيستم كاري مسابقات المپيك مانند ساير رقابت ها است و دور مقدماتي به صورت دوبل هفتاد متر برگزار مي شود و سپس نوبت به مسابقات تيمي مي رسد كه متاسفانه با وجود اينكه در يك قدمي كسب سهميه تيمي قرار داشته و فرصت حضور شش نماينده به جاي 2 نفر در المپيك بود از سهميه اين بخش بازمانديم.

وي افزود: پس از مسابقات تيمي، بخش انفرادي با يك تفاوت در مرحله يك سي و دوم و يك شانزدهم پي گيري مي شود به اين صورت كه به جاي حضور تمام كمانداران در زمين بر اساس جايگاه افراد كماندار به صورت 2 به 2 يا نهايتا چهار تيرانداز در كنار هم مانند مسابقات فينال وارد زمين مي شوند.

هم تيمي ميلاد وزيري كه در حال حاضر به عنوان مربي در كنار وي به تمرين مي پردازد اشاره كرد: در هيچ ورزشي نمي توانيد مدعي شويد كه مسائل روحي و رواني روي ورزشكاران تاثير نمي گذارد در تير و كمان هم قطعا اين تاثيرات وجود دارد ام در اين مدت تلاش كرديم كمترين فشار و تاثير منفي روي ورزشكاران وجود داشته باشد شرايط فعلي بازيكنان هم واقعا خوب است.

رياضي مهر ادامه داد: از مسئولان ورزش كشور كه در روزهاي آخر درايت به خرج داده و اين قضايا را ختم به خير كردند به خصوص وزير ورزش ،رئيس كميته و آكادمي ملي المپيك براي لطف و حمايتشان تشكر مي كنم و از طرفي بايد به كريم صفايي كه به عنوان رئيس فدراسيون تيرو كمان سال ها تلاش كرده و تير وكمان را از صفر به اينجا رسانده بايد خسته نباشيد گفت.

رياضي مهر در مورد حركات كريم صفايي و ارسال نامه به فدراسيون جهاني گفت: صحبت هايي در مورد استفاده صفايي از حقوق بين المللي مطرح شد درحالي كه اگر وي اين كار ر ا انجام نمي داد جامعه تير و كمان ديدي منفي نسبت به فدراسيون پيدا مي  كرد چون وقتي ما به عنوان ورزشكار تلاش مي كنيم بايد پيشگيري اي داشته و با حمايت از سوي مسئولان مشكلات موجودمان حل شود استفاده از حقوق بين المللي يك روند طبيعي است و به خاطر احقاق حق بازيكنان از صفايي ممنونيم و از مردم مي خواهيم براي موفقيت اين نفرات دعا كنند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.