نایب رییس بانوان هندبال گفت: در تلاش هستیم از سرمربی خارجی بانوان در رده های پایه نیز استفاده کنیم.

  میترا نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: درصدد هستیم از سانیا پانیچ سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان در رده های پایه نیزاستفاده کنیم و در کلاسهای آموزشی نیز حضور داشته باشد و دانسته ها و تجربه های خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهد و فقط معطوف به تیم ملی نباشد.

وی تصریح کرد: سرمربی خارجی تیم ملی بانوان از 23 خرداد در ایران هستند و در اردوهای تمرینی و آماده سازی بازیکنان حضور دارد.

نوری در ادامه گفت: سانیاپانیچ قرار دارد یک ساله با فدراسیون کشورمان دارد و قرار است ماهی 5000 هزار دلار حقوق دریافت کند.

نوری در ادامه افزود: برای آوردن سرمربی خارجی به کشورمان ماهها تلاش و زحمت کشیده شد و خوشبختانه موفق شدیم که یک خانم برای هندبال بانوان بیاوریم و از این بابت خوشحال هستیم و امیدوارم پانیچ در تیم ملی موفق عمل کند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرصت باقی مانده تا مسابقات آسیایی کره جنوبی (آذر91) باید تیم را با آمادگی کامل به این رقابتها بفرستیم.

نوری گفت: یک اردوی چند روزه نیز در شهریور در صربستان خواهیم داشت تا تیم ملی چند بازی تدارکاتی داشته باشد و نقاط ضعف و قوت تیم معلوم شود.

وی اشاره کرد:‌ اردوهای تیم ملی بانوان از اسفند 90 آغاز شده است و تا این موقع زیرنظر فتاحی سرمربی و کادر فنی به تمرینات ادامه می دهد.

نوری یادآور شد: سانیا پانیچ مورد حمایت فدراسیون می باشد و طرفینی در کمال آرامش به کار خود ادامه می دهند و مشکل خاصی نیست.

وی تأکید کرد: نهمین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان از روز جمعه 30 تیر آغاز شده است و تا 5 مرداد ادامه دارد و در ادامه دهمین اردو نیز 20 مرداد شروع خواهد شد و تا 27 مرداد ادامه پیدا می کند.

نوری گفت: در مدت اجرای اردوهای آماده سازی تیم ملی تلاش می کنیم تیم هایی از کشورهای آذربایجان، ترکیه، ترکمنستان به ایران بیاوریم و با آنها دیدار تدارکاتی داشته باشیم.

نوری اضافه کرد: تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای سومین بار است که به رقابتهای آسیایی اعزام می شود در گذشته 2 بار به این مسابقات اعزام شده است و در سال 2008 در بین 11 تیم هفتم شده است و در سال 2010 نیز در بین 8 تیم هشتم شده است و سال 2012 نیز پیش رویمان است.

وی اضافه کرد: تاکنون اردوها با نظم و انسجام خاصی برگزار شده است و فدراسیون تمام تلاش خود را برای بهتر انجام شدن این اردوها کرده است و امیدوارم در رقابتهای آسیائی کره جنوبی صعود 2 پله ای را در رنکینگ دنیا داشته باشیم.

نوری عنوان کرد: هشتمیمن دوره لیگ برتر هندبال بانوان نیز در 31 شهریور آغاز خواهد شد و 8-10 تیم به رقابت خواهند پرداخت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری منظم لیگ برتر و حضور موفق در عرصه های بین المللی به پیشرفت هندبال بانوان کمک می کند و در جامعه بهتر معرفی می شود./مح

برچسب ها: هندبال ، رئیس ، بانوان ، نایب ، پانیچ ، پایه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار