بزرگ ترین بالابرهای ایران كه توسط شركت برق منطقه ای خوزستان خریداری شده است با برگزاری مراسمی خاص رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ، مدیر عامل شركت در مراسم رونمایی از این دودستگاه بالابر گفت: اگر موفقیتی در شركت به دست آمده حاصل پشتیبانی امور ترابری شركت بوده كه با سخت كوشی در همه فعالیت ها حضور دارند.

'مسعود معین پور' افزود: امور ترابری سنگین، همواره نشان داده از توانایی و قابلیت های فراوانی برخوردار است و در جابجایی ترانس های فوق سنگین، اتفاقات و حوادث پیش آمده توانسته به سرعت وارد عمل شده و ایثارگرانه به وظایف محوله جامه عمل بپوشاند.

وی تصریح كرد: امور ترابری در آخرین حادثه پیش آمده كه سقوط دكل های انتقال برق به صنایع فولاد بود با حضور به موقع و كمك به ترمیم خط نشان داده همیشه آماده است و در كمترین زمان ممكن آماده كمك رسانی و پشتیبانی می باشد.

معین پور ادامه داد: نیروهای ترابری در دوران هشت سال دفاع مقدس با ترمیم خطوط و پست ها نقش مهم و ماندگاری ایفا كردند و در دوران سازندگی ایران اسلامی نیز همیشه حضوری فعال داشتند.

معاون مالی و امور پشتیبانی شركت برق منطقه ای خوزستان نیز در این آیین گفت: اهمیت واحد ترابری بركسی پوشیده نیست و این واحد نشان داده تاثیر شگرفی در پیشرفت فعالیت های سنگین و فوق سنگین داشته است.

'ایرج چغا خوری' اضافه كرد: واحد ترابری برق منطقه ای خوزستان در بین واحدهای ترابری دستگاه های اجرای استان یكی از پیشرفته ترین واحدها است كه به جرات می توان گفت در سطح شركت های برق منطقه ای كشور كم نظیر است.

وی ادامه داد: دو دستگاه بالابر خریداری شده از پیشرفته ترین خودروهایی هستند كه با توجه به قابلیت هایشان می توانند در عملیات های مختلف حضور داشته باشند.

چغا خوری با اشاره به هزینه خریداری این بالابرها گفت: در مجموع برای خرید این دو دوستگاه بالابر 25 میلیارد ریال از اعتبارات شركت برق منطقه ای خوزستان هزینه شده است.

لازم به ذكر است در كناررونمایی از بزرگ ترین بالابرهای ایران، ساختمان جدید حمل و نقل سبك و نمازخانه امور ترابری توسط مدیرعامل شركت برق منطقه ای خوزستان به بهره برداری رسید./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.