ماموران فرماندهي انتظامي پليس مبارزه با مواد مخدر استان در پي دستگيري دو توزيع كننده مواد افيوني مقدار هفت كيلو گرم مواد مخدر شيشه را كشف و ضبط كردند .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ " حسين رضايي " رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت و گو با اين پايگاه با اعلام اين مطلب اظهار داشت : در پي كسب خبري مبني بر اينكه قاچاقچيان مواد مخدر قصد دارند محموله ايي از مواد مخدر شيشه را از استاني در مركز كشور به اصفهان انتقال دهند موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره عمليات اين پليس قرار گرفت .
وي افزود : با تشكيل چند اكيپ محسوس و نامحسوس از ماموران زبده و پوشش محورهاي ورودي استان نهايتا خودروي مورد نظركه يك دستگاه سمند بود شناسايي و متوقف شد . اين مقام مسئول تصريح كرد : در بازرسي از خودروي ياد شده شش بسته مواد مخدر شيشه به وزن هفت كيلو گرم كشف و ضبط شد .
رييس پليس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد : متهم در بازجويي هاي تخصصي پليس به همكاري با فردي ديگر در اصفهان جهت توزيع مواد اقرار كرد كه ماموران در عملياتي ويژه همدست وي را نيز دستگير كردند .
سرهنگ " رضايي " در پايان با بيان اينكه در اين رابطه دو قاچاقچي به نام هاي " علي " و " منوچهر" دستگير و يك دستگاه خودروي سواري سمند توقيف و به پاركينگ منتقل شده است خاطر نشان كرد : متهمان به همراه پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار