تیم‌های برتر در هر رشته از یازدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور در ارومیه مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، در این دوره از مسابقات که به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد پس از برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف، در رشته بدمینتون تیم دانشگاه‌های شیراز، امام رضا (ع) و ارومیه به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین در رشته تنیس روی میز، تیم دانشگاه تهران توانست مقام اول را نصیب خود کند و تیم دانشگاه پیام نور دوم شد در این رشته تیم‌های دانشگاه اصفهان و یزد به طور مشترک سوم شدند.

در رشته فوتبال نیز تیم‌های دانشگاه محقق اردبیلی، شمال آمل و پیام نور عناوین برتر را کسب کردند و در رشته فوتسال تیم‌های دانشگاه‌های شمال آمل، جامع علمی کاربردی و خلیج فارس بوشهر اول تا سوم شدند.

تیم‌های دانشگاه‌های پیام نور، شمال آمل و فردوسی مشهد نیز در رشته والیبال عناوین اول تا سوم را به دست آورده و در رشته هندبال تیم دانشگاه اصفهان اول، تیم دانشگاه پیام نور توانست رتبه دوم را کسب نماید و تیم دانشگاه تهران بر سکوی سوم ایستاد.

در رشته بسکتبال تیم‌های دانشگاه اصفهان، ارومیه و مازندران اول تا سوم شدند و در رشته شنا تیم دانشگاه تهران بر سکوی نخست ایستاد و دانشگاه‌های فردوسی مشهد و علم و صنعت ایران، دوم و سوم شدند.

همچنین در این دوره از مسابقات تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه فنی و حرفه‌ای و نیز دانشگاه قم در رشته دو و میدانی توانستند مقام‌های اول تا شوم کسب کنند و در رشته تکواندو هم دانشگاه‌های تهران، اصفهان و ایلام برتر شناخته شدند.

در بخش کشتی آزاد دانشگاه جامع علمی و کاربردی اول شد، دانشگاه فنی و حرفه‌ای دوم و دانشگاه فردوسی مشهد سوم شدند همچنین تیم‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه تهران و دانشگاه شمال آمل در رشته کشتی فرنگی اول تا سوم شدند.

لازم به ذکر است، بر اساس رده‌بندی مدال‌ها نیز تیم‌های دانشگاه تهران، دانشگاه پیام نور و دانشگاه فنی و حرفه‌ای اول تا سوم شدند./س


برچسب ها: المپیاد ، کشور ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.