هيئت وكلاي مصري، از دادستان عمومي اين كشور خواستند تا هرچه سريعتر پرونده اي در رابطه با مرگ عمر سليمان تشكيل داده و قبر وي را براي تكميل تحقيقات بشكافند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الاسلام اليوم؛ نماينده هيئت وكلاي مصري با اعلام اين خبر، افزود: ما از عبدالمجيد محمود رئيس دادستان عمومي خواسته ايم كه براي روشن شدن چگونگي مرگ عمر سليمان معاون سابق حسني مبارك، قبر وي را شكافته و جسدش را كالبدشكافي كنند.
 
اعضاي اين هيئت همچنين مرگ غيرمنتظره عمر سليمان، رئيس دستگاه اطلاعاتي رژيم حسني مبارك را شبهه ناك خوانده و از پزشكي قانوني اين كشور خواستند، تحقيقات پزشكي گسترده اي از محل مرگ سليمان يعني بيمارستان كليولند در ايالت اوهايو انجام دهند و نتيجه‌ان را هرچه سريعتر به اين اعضا تحويل دهد.
 
گفتني است؛ عمر سليمان معاون حسني مبارك و رئيس دستگاه اطلاعاتي حكومت سابق مصر كه بسياري از تحليلگران وي را صندوقچه اسرار مبارك خواندند، روز پنج شنبه گذشته در بيمارستاني در ايالت اوهايو آمريكا درگذشت و پزشكان علت مرگ وي را بيماري قلبي و ريوي اعلام كردند كه طي روزهاي اخير خبرهاي زيادي مبني بر چگونگي مرگ سليمان در رسانه ها منتشر شده است و اين در حالي است كه خانواده وي در مقابل اين خبرها سكوت اختيار كردند.

برچسب ها: وکلا ، مصر ، نبش ، قبر ، عمر سلیمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار