دبیر نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان گفت: با تغییرات انجام شده، جشنواره امسال پربارتر از گذشته در همدان برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ شهرام کرمی در ستاد برگزاری جشنواره نوزدهم تئاتر کودک و نوجوان در همدان گفت: امسال بخش  تئاتر خیابانی، مسابقه نمایشنامه نویسی و مسابقه تئاتر نوجوان به بخش های جشنواره اضافه شده است و نشست های تخصصی قوی تر از سال های گذشته برگزار می شود.
وی ادامه داد: تعداد گروه های خارجی شرکت کننده در جشنواره امسال دو برابر سال گذشته است و شک ندارم که جشنواره نوزدهم اتفاق خوبی است که باعث می شود جشنواره تئاتر کودک و نوجوان برای همیشه در همدان تثبیت شود.
وی افزود: مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه نمایشنامه نویسی و نمایش خوانی، مسابقه تئاتر خیابانی، بخش بین الملل، تولیدات ویژه، کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی از بخش های جشنواره امسال است.
کرمی با تاکید بر فعالیت هنرمندان بومی استان همدان در روند برگزاری برنامه های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان به مرور رنگ و بوی همدان را به خود گرفته است و این شرایط در استان همدان وجود دارد که همه چیز در جشنواره منحصر به همدان باشد.
وی با بیان اینکه هنرمندان بومی برای حضور در بخش اجرایی جشنواره قابل اعتمادند بیان کرد: جشنواره سال های گذشته را هنرمندان و افراد بومی برگزار کردند و چیزی کمتر از جشنواره های بین المللی نداشت.
نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، 17 تا 22 مهر  برگزار می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.