فيصل القاسم روزنامه نگار سوري، مدعي شد كه منابع موثق، مرگ عمر سليمان در ايالات متحده را رد كرده و تاكيد دارند كه وي بر اثر انفجار ساختمان امنيت ملي در دمشق كشته شده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از عرب 48؛  وي در ادامه اين ادعاي مضحک مي افزايد: خبرها حاكي از آن است كه ژنرال سليمان براي مداوا و نجات از مرگ بر اثر زخمي شدن به آمريكا انتقال داده شده، اما تلاش پزشكان براي بازگشت وي به زندگي، بي نتيجه مانده است.
 
فيصل القاسم همچنين به نقل از يكي از شاهدان عيني، اظهار مي دارد كه جسد عمر سليمان پس از رسيدن به بيمارستان كليولند در ايالت اوهايو، زخمي بوده است.
 
در همين حال، خانواده عمر سليمان، هرگونه نبش قبر وي و كالبد شكافي جسد او را رد كردند و خبرهاي متناقض پيرامون مرگ عمر سليمان را بيش از اندازه دانسته و مرگ او را به صورت طبيعي خواندند.
 
لازم به ذكر است كه روز چهارشنبه گذشته، انفجاري در ساختمان امنيت ملي سوريه بوسيله تروريست ها انجام گرفت كه به كشته و زخمي شدن برخي از مقامات بلندپايه نظامي سوريه انجاميد و برخي رسانه ها به دليل همزماني اين انفجار با مرگ عمر سليمان، احتمال مضحک حضور سليمان در سوريه و مرگ بر اثر جراحت انفجار را طرح كردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار