معاون شهرسازی و معماری منطقه یک گفت: در راستای اجرای سیاست های شهرداری تهران در خدمات رسانی به شهروندان خدمات الکترونیک با تشکیل 2 دفتر جدید، در 8 دفتر شمال تهران ارائه می شود.

محمد تقی میرشکاریان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: دفاتر خدمات الکترونیک شهر بر اساس تدابیر و سیاست های راهبردی شهرداری تهران با هدف ایجاد تحول اساسی در نحوه خدمات رسانی سریع و آسان به شهروندان راه اندازی شده  شهرداریهای مناطق با این دفاتر همکاری دارند.
وی بیان کرد: هم اکنون بیش از 30 سرویس از طریق دفاتر خدمات الکترونیک به شهروندان ارائه می شود که باید به 50 سرویس افزایش یابد.
میرشکاریان تصریح کرد: در ابتدا دفاتر خدمات الکترونیک تنها به  درخواست های مربوط به صدور پروانه رسیدگی می کرده و در حال حاضر تشکیل پرونده صدور انواع گواهی پایان کار، عدم خلاف، تخریب و نوسازی، بازدید، پیگیری پرونده و پاسخ گویی به شهروندان نیز از طریق دفاتر صورت می گیرد.
وی گفت: از دیگر اقدامات معاونت در سرعت بخشی به امور مربوط به شهرسازی بررسی سیستمی پرونده ها بوده که با توجه به عدم خروج فیزیکی پرونده های شهرسازی از بایگانی نسبت به تکمیل و به روز رسانی آرشیو الکترونیک با اولویت پرونده های مورد درخواست دفاتر اقدام شد./ف
برچسب ها: ارائه ، سرویس ، خدمات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار