اوميه/

پیشنهاد افزایش طرح زوج و فرد تا ساعت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه از گسترش طرح‌های ترافیکی در ارومیه خبر داد و گفت: با توجه به طولانی بودن روزها در تابستان، پیشنهاد می‌شود طرح زوج و فرد تا ساعت 9 شب افزایش یابد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منصور ملازاده امروز در ارومیه اظهار داشت: با نزدیک شدن به بازگشایی مدارس، شاهد اجرای طرح‌های ترافیکی جدیدی در ارومیه خواهیم بود.

وی با اشاره به افزایش میزان خرید قبل از بازگشایی مدارس، تصریح کرد: اجرای طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر ارومیه به ویژه خیابان امام این شهر سبب تسهیل ترافیک شده است.

ملازاده با بیان اینکه با بازگشایی مدارس نیز شاهد اجرای طرح‌های جدید خواهیم بود، افزود: این طرح‌ها در سطح شهر به ویژه در محدوده خیابان‌هایی که مدارس در آن‌ها واقع شده‌اند اجرایی می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده خانواده‌ها از سرویس برای رفت و آمد دانش‌‌آموزان، خاطرنشان کرد: این امر سبب تسهیل ترافیک در مناطق مختلف شهر می‌شود.

ملازاده در ادامه با اشاره به اجرای موفق طرح ترافیکی در ارومیه در دو ماه گذشته، گفت: از اجرای طرح زوج و فرد، رضایت کامل داریم و اگر زیر ساخت‌ها فراهم شود این طرح را گسترش خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط اضطراری خروجی‌های شهری تنها دارای یک مسیر خروجی هستند، افزود: لازم است شورای شهر یک راه اضطراری برای خیابان‌ها در نظر بگیرد تا هنگام بروز اتفاقی در آن محل ترافیک ایجاد نشود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ارومیه گفت: با توجه به طولانی بودن روزها در تابستان، پیشنهاد می‌شود طرح زوج و فرد تا ساعت 9 شب افزایش یابد./ج1

برچسب ها: ارومیه ، طرح ، محدوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.