مراسم تشييع جنازه مدير دفتر امنيت ملي سوريه که در انفجار اخير در مقر امنيت ملي در دمشق کشته شد، برگزار شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلويزيوني المنار ، مراسم تشييع جنازه هشام اختيار در حالي برگزار شد که مقامات سوريه و ارتش اين کشور بر انسجام نظام و ارتش در برابر حملات نظامي و تبليغاتي براي شکستن اراده مردم سوريه تاکيد کردند.  
رهبران سوريه همزمان با برگزاري اين مراسم بر انسجام خود وتلاش براي ريشه کن کردن افراد و گروه هاي مسلح و برقراري امنيت در مناطق مختلف سوريه تاکيد کردند و افزودند عمليات نظامي در دمشق و ريف آن به خوبي پيش مي رود و پاکسازي مناطق جنوبي دمشق از افراد مسلح و مواد منفجره موجود در آنجا در مراحل پاياني قرار دارد.  
عمران الزعبي وزير اطلاع رساني سوريه گفت: همه آنچه درباره سقوط نظام و دمشق و ... گفته شده است و گفته مي شود کذب محض است، سوريه و نظام اين کشور همچنان به قوت خود باقي هستند و آينده نزديک اين را ثابت مي کند.  
محمد سعيد بخيتان معاون دبيرکل حزب بعث عربي سوسياليستي با اشاره به قدرت و پايداري سوريه و ارتش و مردم اين کشور گفت همه آنچه در رسانه ها گفته مي شود عاري از صحت است. ارتش ما قوي و ملت ما منسجم و متحد است.  
در ادامه گزارش آمده است: خانواده هاي شهداي سوري نيز بر ادامه پايداري و حمايت خود از بشار اسد رئيس جمهور سوريه تاکيد کردند.  
عمار اختيار فرزند شهيد هشام اختيار گفت: به توطئه گران مي گويم که نمي توانند مردم سوريه را شکست دهند.
برچسب ها: پیکر ، سوریه ، تشییع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار