عضو كميسيون امنيت ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: رژيم غاصب صهيونيستي مي‌كوشد با متهم كردن ايران در حادثه بلغارستان ضعف و ماهيت تروريستي خود را پنهان كند.

احمد شوهاني نماينده مردم ايلام، شيروان، چرداول، ايوان، مهران و ملكشاهي در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران اتهامات مقامات رژيم صهيونيستي به ايران در خصوص انفجار اتوبوس حامل يهوديان در بلغارستان را بي‌اساس خواند و گفت: مقامات رژيم صهيونيستي با هدف تحريف واقعيت‌ها، اتهامات بي‌پايه و اساسي را در راستاي اعمال فشارهاي بيشتر عليه جمهوري اسلامي ايران مطرح مي‌كنند كه با توجه به تكراري بودن اين سناريوها هيچ كشور يا سازماني اين گونه ادعاها را نمي‌پذيرد.

عضو كميسيون امنيت ملي با اشاره به سردمداري اسرائيل در تروريسم جهاني خاطرنشان كرد: اتهام‌زني به جمهوري اسلامي ايران در خصوص حوادث تروريستي اخير نشانه ضعف رژيم اشغالگر قدس و تلاش در جهت پنهان‌سازي ماهيت تروريستي اين رژيم است.

گفتني است در حادثه انفجار يك دستگاه اتوبوس در فرودگاه بلغارستان كه سرنشينان آن اسرائيلي بودند 7نفر كشته و 2 نفر زخمي شدند كه بلافاصله پس از آن بنيامين نتانياهو ايران را عامل اصلي انفجار اين اتوبوس خواند و گفت: اسرائيل با قدرت به حملات تهران پاسخ مي دهد.
انتهاي پيام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار