نخستین کشوری که در آن این طرح اجرا می شود، مالزی است که 70درصد جمعیت این کشور هر ماه از سایت یاهو استفاده می کنند.

بنا به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه سایت لبیک، درآستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان سال 1433 قمری، سایت «یاهو» در برخی مناطق، صفحات ویژه مسلمانان و ماه مبارک رمضان ایجاد کرده است.

بنا به اعلام مدیر تبلیغات و افزایش فروش یاهو، آقای «ژان جین کی»، این سایت، جهت افزایش رضایت کاربران، صفحه ای موسوم به «Ramadan Moubarak» ایجاد کرده است که کلیه اطلاعات ضروری در ماه رمضان نظیر ساعت های اذان صبح و مغرب، راه های حفظ تندرستی ضمن روزه داری و حتی برخی تعالیم اسلامی را در اختیار کاربران این صفحات قرار می دهد.

نخستین کشوری که در آن این طرح اجرا می شود، مالزی است که 70درصد جمعیت این کشور هر ماه از این سایت استفاده می کنند و 28.8میلیون مسلمان در آن زندگی می کنند؛ اما برخی از مسئولین مالزی، این ابتکار را شگردی تبلیغاتی در راستای افزایش مخاطبین و درآمد می دانند و نگاه مثبتی به آن ندارند.

اخیراً سایت یوتیوب که حامی مالی این شبکه، گروه تجاری یونیلِوِر( با برندهای نظیر لیپتون، لوکس، سانسیلک و...) است، اعلام کرده شبکه ویژه ای را به پخش برنامه های تلویزیونی خاص ماه رمضان در مناطق خاورمیانه و آفریقای شمالی اختصاص می دهد.

گفتنی است، ساکنین این مناطق، دومین گروه بزرگ مخاطبین این سایت را تشکیل می دهند و بازار مناسبی برای تبلیغات شرکتهای رایانه ای بزرگ محسوب می شوند./ي2
برچسب ها: ماه رمضان ، یاهو ، یوتیوب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.