ووشوکاران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 4 مدال طلا، 6نقره و 6 برنز شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، در این مسابقات که با حضور 400 ورزشکار از استان های مختلف کشور در روزهای 28 و 29 تیرماه سال جاری در سبک چاچوان ووشو در دو بخش تالو و ساندا در شهر اصفهان برگزار شد تیم ووشو شهرستان طرقبه و شاندیز به مربیگری وحید سهراب پور به عنوان نماینده استان حضور داشت.

بنا بر این گزارش، در بخش ساندا ابوالفضل منوچهری در وزن 60- کیلوگرم یک مدال طلا بدست آورد، صادق رستم دخت در وزن 52- کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد، رمضان حسینی در وزن 56- کیلوگرم مدال نقره این دوره از رقابت ها را کسب کرد، جواد بوژمهرانی در وزن 60- کیلوگرم مدال برنز را به خود اختصاص داد، مهدی سادات حسینی، امید قاسم پور و هادی گنجی به ترتیب در اوزان 65- ، 70- و 56- کیلوگرم مدال برنز را بدست آوردند.

گفتنی است، در بخش تالو سید جلال محمدی و نادر اخلاقی هر کدام یک طلا و یک نقره کسب کردند، وحید سهراب پور یک طلا بدست آورد، فرهاد سهراب پور یک نقره و یک برنز را به خود اختصاص داد، سید سجاد سجادی نسب و سجاد روحی نژاد به ترتیب مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند. /س

برچسب ها: قهرمانی ، وشو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.