مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از پیشرفت 80 درصدی تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  عباسعلی وفایی‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، دارابی معاون عمران و محیط زیست و خلیلی مدیر اجرایی از شهرک صنعتی جویبار از بخش‌های در حال ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در این بازدید گفت: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های شهرک صنعتی جویبار در سال جاری افتتاح و راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب این شهرک محسوب می‌شود که تاکنون با شرایط اقلیمی استان به میزان 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

عباسعلی وفایی‌نژاد اظهار داشت: مدیریت زمان در اجرای پروژه‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بسیار مهم و ضروری است و کاهش زمان اجرای پروژه‌ها برای واحدهای تولیدی و صنعتی از آن جهت مفید است که این قشر زحمت‌کش جامعه بتوانند با کمترین دغدغه خاطر به ارتقای تولید و افزایش اشتغال در استان کمک کنند.

وی افزود: حرکت متقابل و صحیح مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی و پیمانکار پروژه در برطرف کردن موانع و مشکلات مؤثر است.

وفایی‌نژاد ادامه داد: پروژه زیرسازی و آسفالت شهرک صنعتی جویبار از دیگر پروژه‌های درحال انجام است و ایجاد فضای سبز در این شهرک صنعتی نیز به‌عنوان پایلوت استان مازندران صورت گرفته است.

این مسئول سپس در جلسه‌ای با حضور پیمانکار پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهرک صنعتی جویبار، مشکلات مربوط به روند احداث این تصفیه‌خانه را بررسی و دستور لازم برای برطرف ‌شدن موانع موجود به‌منظور تسریع در اتمام و بهره‌برداری از این پروژه را صادر کرد./ج1

برچسب ها: ساری ، شهرک ، جویبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.