ماموران ایست بازرسی مستقر در مبادی ورودی استان هرمزگان طی هفته گذشته بیش از 125 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک توسط شهرستان در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان: ماموران پر تلاش و هوشیار پاسگاه ایست و بازرسی کنجی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو که قصد فرار از ایست و بازرسی را داشت مشکوک و در بازرسی از آن مقدار 122 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف و در بازرسی بدنی از راننده خودرو نیز مقادیری هروئین را کشف کردند.
ماموران پاسگاه کنجی نیز طی عملیاتی دیگر حین کنترل محور و خودروهای  عبوری به مسافران یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در بازرسی از وسایل آنان هفت کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف  و 3نفر از مسافران اتوبوس به اتهام مشارکت در حمل و نگهداری مواد مخدر را دستگیر کردند.
خودروها به همراه مواد مخدر مکشوفه به پلیس مبارز با مواد مخدر شهرستان انتقال و متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به  مراجع قضایی معرفی شدند.
* کشف بیش از 23 کیلو تریاک حاصل تلاش پلیس همدان
ماموران انتظامی همدان در یکی از مقرهای ایست و بازرسی خود در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک شده و آن را متوقف می کنند.
در بازرسی به عمل آمده از خودروی متوقف شده که به سمت تهران در حال تردد بود 23 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
در ادامه راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده در این رابطه متهم روانه زندان شد. تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.
* دستگیری 5نفر قاچاقچی در استان یزد
ماموران ایستگاه شهید مدنی مهریز حین کنترل خودروهای عبوری ضمن متوقف کردن یک دستگاه اتوبوس عبوری که از ایرانشهر عازم تهران بود به دو نفر از مسافران بنامهای حمید و محمود مشکوک شدند.
در بازرسی بعمل آمده توسط ماموران مقدار 10 کیلوگرم تریاک معادل دو بسته از داخل کیف مسافرتی همراه آنها و بازرسی بدنی کشف شد.
ماموران ایستگاه شهید مدنی همچنین از یک دستگاه اتوبوس عبوری از کرمان عازم تهران بود از یکی از مسافران بنام مهدی مقدار 18 کیلوگرم تریاک از داخل کیف وی کشف و ضبط کردند.
ماموران ایستگاه ساغند اردکان نیز با همکاری پلیس مبارز با مواد مخدر اردکان حین کنترل خودروهای عبوری روبروی پلیس راه اردکان نایین در بازرسی بدنی از یکنفر از مسافران اتوبوس مسیر بندرعباس به تهران مقدار 6کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و متهم را دستگیر کردند./ف

برچسب ها: تریاک ، مواد ، حمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار