در حادثه دلخراشي كه در رستوران هتلي در مشهد رخ داد، زمين رستوران شكافته و مادر و دختري در آب جان باختند

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه خبري پليس،صبح روز گذشته اعضاي يك خانواده كه از شهر كرد به مشهد آمده و در يكي از هتل هاي خيابان دانش شرقي سكونت داشتند براي صرف صبحانه به طبقه زير زمين هتل آمدن و در يك ميز نشستند.
در اين هنگام داماد خانواده براي سفارش غذا از جايش بلند شد كه ناگهان زمين فرو ريخت و مادر و دختر كه در يك سمت ميز بودند با صندلي ،داخل آب زيرزميني افتادند كه 2 نفر ديگر با گرفتن دست يكديگر نجات يافتند. لحظه اي كه مادر و دختر در ميان آب دست و پا مي زدند و در حال غرق شدن بودند اطرافيان با آتش نشاني تماس گرفتند.
ابوالفضل تيموري مدير حوزه 3 عمليات آتش نشاني گفت: حادثه ساعت 08:58 به سازمان آتش نشاني گزارش شد كه بلا فاصله گروهي از امدادگران ايستگاه 2 آتش نشاني با تجهيزات كامل به محل عزيمت كردند و همزمان نيز ماجرا را به اورژانس اطلاع دادند.
وي افزود: وقتي ماموران به هتل رسيدند يكي از اعضاي اين خانواده جان باخته و ديگري نيز زير آب بود كه با تلاش ماموران و پس از جست و جو از زير آب بيرون آورده شد.
اين گزارش حاكي است: ماموران اورژانس پيكر2 قرباني اين حادثه را به بيمارستان امدادي منتقل كردند اما آنها ديگر علايم حياتي نداشتند. 
بدين ترتيب ماجراي هولناك هتل از طريق ماموران انتظامي كلانتري امام رضا(ع) به قاضي ويژه قتل عمد نيز گزارش شد و تحقيقات در اين باره ادامه يافت.
بررسي هاي پليسي و قضايي مشخص كرد اين هتل داراي مجوز موقت بوده كه مراتب به اداره اماكن عمومي نيروي انتظامي و اتحاديه هتل داران گزارش شد تا از وقوع حوادث بعدي پيش گيري شود.
گفتنی ایست:اجساد دختر 15 ساله و مادر 40 ساله او نيز براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشكي قانوني حمل شد./ف
برچسب ها: حادثه ، رستوران ، هتل ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار