در شرايطي كه قرار است اولين كاروان قايقراني كشورمان فردا شب راهي رقابت هاي المپيك 2012 شود اما تاكنون حواشي ايجاد شده براي فدراسيون قايقراني به قوت خود باقي است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، 2 ماه پيش بود كه در موج اول تغييرات ايجاد شده در راس فدراسيون هاي ورزشي دنيا مالي از رياست فدراسيون قايقراني بركنار شد.

با توجه به اينكه اين اتفاق در آستانه رقابت هاي المپيك رخ داد حواشي زيادي به خصوص براي فدراسيون قايقراني بوجود آمده به طوريكه اين حواشي همچنان به قوت خود باقي است و تمامي ندارد.

كاروان قايقراني كشور با 4 ملي پوش راهي رقابت هاي المپيك لندن خواهد شد وطبق ليست كميته ملي المپيك نام محمد شروين اسبقيان به عنوان سرپرست كاروان قايقراني كشورمان به رقابت هاي  المپيك لندن اعلام شده بود.

اواخر هفته گذشته بود كه با موافقت عباسي قرار شد احمد دنيا مالي به عنوان سرپرست كاروان اعزامي به لندن اعزام شود كه پس از آن بود كه دنيا مالي در مصاحبه هايي اعلام كرد قصد ندارد تا تازمانيكه به سر كار خود باز نگردد به عنوان سرپرست راهي لندن نمي شود و وي اعلام كرد پيش از اين آيدي كارت بنده براي حضور در رقابت هاي المپيك لندن صادر شده است .

همچنين با وجود اينكه مسئولان كميته ملي المپيك تا صبح امروز حضور اسبقيان را در رقابت هاي المپيك لندن را قطعي مي دانستند اما اسبقيان در مصاحبه اي از لغو سفرش به  رقابت ها المپيك لندن خبر داد و دليل اين تصميم را مصلحت انديشي اعلام كرد .

جاي تاسف است كه در زمان آغاز بزرگترين رويداد ورزشي دنيا تا كنون تكليف قايقرانان و سرپرست كاروان اعزامي به اين رقابت ها مشخص نشده است و معلوم نيست در نهايت قرار است چه بلايي سر قايق هاي المپيكي بيايد.

البته در شرايطي اسبقيان از عدم حضورش در رقابت هاي المپيك لندن خبر داد كه مشخص نيست پيش از اين شرايط حضور وي در لندن مهيا شده بود يا خير .

همچنين پيش از اين فدراسيون جهاني قايقراني اعلام كرده بود تنها در صورت تاييد دنيا مالي قايقرانان مي  توانند در رقابت هاي المپيك لندن شركت كنند و طبق شنيده ها تا كنون دنيا مالي قايقرانان اعزامي به اين رقابت ها را تاييد نكرده است.

مسئولان وزارت ورزش به هيچ وجه زمان مناسبي را براي تغيير در راس فدراسيون هاي المپيكي انتخاب نكردند و از طرفي در شرايطي كه پيش از مسئولان از عدم نگراني در خصوص بروز هر نوع مشكلي خبر داده بودند اما در زمان حاضر نه تنها اين مشكلات به قوت خود باقي است بلكه اين مشكلات 2 چندان نيز شده است.

البته مسئولان ورزش هيچ گاه فكر نمي كردند كه اتخاذ يك همچنين تصميمي باعث شود تا ورزش كشور در آستانه رقابت هاي المپيك تا اين مورد دچار چالش شود و خطر بزرگي ورزشكاران را تهديد كند.

گفتني است : با توجه به اينكه دنيا مالي سفرش به لندن را منوط به بازگشت بر سركارش اعلام كرده است بايد ببينيم مسئولان ورزشي در مدت زمان كوتاه تا زمان برگزاري رقابت هاي المپيك لندن چه تصميمي را اتخاذ مي كند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار