برگزاری نشست های تخصصی هنرهای قرآنی در طول ایام برگزاری نمایشگاه قرآن از برنامه ها ی ویژه جشنواره های قرآنی آیات است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو قرآن؛شهرام نوشیر دبیر بخش جشنواره های قرآنی آیات در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن با حضور در غرفه رادیو قرآن در برنامه شهر قرآن گفت: برای شناسایی چالش ها و همچنین فرصت ها در برگزاری جشنواره های قرآنی برای اولین بار بخش جشنواره های قرانی ایات در نمایشگاه قرآن به همراه ارایه آثار شاخص هنری و قرآنی افتتاح شده است.
وی پنجشنبه 29تیرماه در برنامه شهر قرآن با اشاره به معرفی آثار برجسته هنرهای قرآنی گفت : هر روز در بخش گالری بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن آثار هنری شاخص در رشته های هنریهای تجسمی، صنایع دستی، نرم افزار و وبلاگ به مخاطبان معرفی می شود.
نوشیر با تاکید بر اینکه بخش "تشریفات" جشنواره های قرآنی ایات صرفاً پذیرایی از مخاطبان نیست افزود: در این بخش کلیه علاقمندان از مراکز، نهادها و سازمان های  دولتی یا مردم نهاد جهت مشارکت در برپایی جشنواره ها می توانند حضور داشته و از نحوه تعاملات و حمایت ها در برگزاری جشنواره های قرآنی مطلع شوند.
وی ادامه داد:ثبت نام اینترنتی از علاقمندان برای شرکت در جشنواره های قرآنی آیات، معرفی کلیه جشنواره های قرآنی، ارایه 100 اثر هنری در گالری نمایشگاه از جمله برنامه هایی است که در بخش جشنواره های قرآنی آیات برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.
دبیر جشنواره های قرآنی آیات در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن اظهار داشت: 5 نشست تخصصی با عناوین هنرهای تجسمی قرآنی، ادبیات قرآنی، قرآن و رسانه، قرآن و پژوهش، هنرهای نمایشی قرآنی در طول ایام برگزاری نمایشگاه قرآن برگزار می شود.
نوشیر در این باره تصریح کرد: تهذیب، نقاشی، شعرکردی، آذری، قصه، وبلاگ، گرافیک، تاثیر قرآن و نخبگان تعزیه از جمله موضوعات نشست های هنرهای قرآنی است./ه

برچسب ها: حضور ، جشنواره ، قرآنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار