رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به انتشار خبري مبني بر استفاده از آب‌ژاول به جاي کلر در تصفيه آب توسط شرکت آبفا گفت: براي مطلع شدن از برنامه‌هاي مسئولان آبفا در خصوص جايگزيني آب‌ژاول به جاي کلر در تصفيه آب، مدير آبفا به همراه معاونان وزير بهداشت هفته جاري به کميسيون بهداشت و درمان مجلس دعوت مي‌شوند.

حسينعلي شهرياري نماينده مردم زاهدان در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به انتشار خبري مبني بر استفاده از آب‌ژاول به جاي کلر در تصفيه آب توسط شرکت آبفا گفت: براي مطلع شدن از برنامه‌هاي مسئولان آبفا در خصوص جايگزيني آب‌ژاول به جاي کلر در تصفيه آب، مدير آبفا به همراه معاونان وزير بهداشت هفته جاري به کميسيون بهداشت و درمان مجلس دعوت مي‌شوند.

وي با اشاره به اينکه تاکنون در تصفيه آب از آب‌ژاول استفاده نشده است، تصريح کرد: مديران آبفا اعلام کرده‌اند که از وزارت بهداشت براي استفاده از آب‌ژاول مجوز گرفته‌اند و معتقدند که درسطح جهان از اين شيوه براي تصفيه آب استفاده مي‌شود.

رئيس کميسون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: ما براي اطمينان دادن از سلامت اين طرح به مردم، معاونان وزارت بهداشت و مدير شرکت آبفا را طي هفته جاري به کميسيون بهداشت و درمان دعوت مي کنيم تا با گرفتن توضيحاتي آسايش خاطر مردم را فراهم آوريم.

انتهاي پيام/س3
برچسب ها: بررسی ، طرح ، تصفیه آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار