معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي گفت: اقدام غرب براي حمله به سايت‌هاي هسته‌اي ايران نشان دهنده ناتواني آن‌ها در مقابل استقلال ايران است.

محمد حسيني معاونت سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه شهيد بهشتي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به حمله سايبري غرب به سايت‌هاي هسته‌اي ايران گفت: اقدام غرب براي حمله به سايت‌هاي هسته‌اي جمهوري اسلامي ايران نشان دهنده ناتواني آن ها در مقابل استقلال ايران است.

وي افزود: حملات سايبري به سايت‌هاي هسته‌اي و نفت ايران از سوي آمريکا و رژيم صهيونيستي حمايت مي شود و آن‌ها خود به اين امر اذعان دارند و اين در حالي است که مجامع حقوق بشري سکوت اختيار کرده‌اند.

حسيني با بيان اينکه اينگونه حملات با توانايي دانشمندان بومي خنثي شده است، تصريح کرد: با توجه به توانايي دانشمندان هسته‌اي کشورمان نه تنها اين نوع حملات نمي‌تواند جلوي پيشرفت ما را بگيرد، بلکه باعث پيشرفت روز افزون کشورمان هم مي‌شود.

وي با اشاره به سکوت مجامع بين المللي در اين زمينه تصريح کرد: ابتدا در اين زمينه بايد طرح دعوي شود. اما در صورتي که مجامع بين‌المللي باز هم به سکوت خود ادامه دهند، جمهوري اسلامي ايران با توجه به اينکه توانايي مقابله به مثل در اين زمينه را دارد، اين حق را براي خود محفوظ مي‌داند.

حسيني در پايان از مسئولان نيز خواستار پيگيري جدي‌تر اينگونه تجاوزها شد.

انتهاي پيام/ر

برچسب ها: سایبری ، سایت ، هسته ای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار