جهانگير الماسي گفت:فيلمنامه‌اي با موضوع زندگي حضرت محمد (ص) حدود يك سال و نيم قبل توسط من نوشته شده بود،اما تعلق فيلمنامه محمد رسول‌الله (ص) ساخته مجيد مجيدي به خود را تكذيب مي‌كنم.

"جهانگير الماسي"،بازيگر در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در پي خبري مبني بر اينكه فيلم نامه، محمد رسول‌الله (ص)ساخته مجيد مجيدي متعلق به جهانگير الماسي است،‌ گفت:تعلق فيلمنامه "مجيد مجيدي" به من،حرف نادرستي است.
وي تصريح كرد:در سال 1387 و به شهادت خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي مختلف نگارش فيلم‌نامه‌اي با عنوان "من يك انسانم" را آغاز كردم.
وي افزود:اين فيلم‌نامه به زندگي حضرت رسول (ص) از نوجواني تا بعد از ازدواج وي با حضرت خديجه (س) مي‌پردازد.
الماسي تصريح كرد:موضوع نگارش فيلمنامه "من يك انسانم" مصادف با طرح فيلمنامه "ابوطالب" و "عبدالمطلب" از سوي "احمدرضا گرشاسبي" در فارابي بود.
وي دراين باره ادامه داد:در آن زمان بعد از مطرح شدن پروژه "عبدالمطلب"مجيد مجيدي هم بر روي اين پروژه دست گذاشت و بين اين دو نفر درگيري‌هايي به وجود آمد.
الماسي بيان كرد:من در آن زمان به اين موضوع مي‌خنديدم و با خود مي‌گفتم هر دو بر روي اين پروژه مي‌توانند با توجه به برداشت مناسب كار كنند.
وي ادامه داد:تقدم و تاخر ورود به اين موضوع برايم جالب است؛چراكه من حدود يك سال و نيم قبل از آنكه مجيد مجيدي به حضور مقام معظم رهبري شرفياب شود و با مساعدت ايشان اين پروژه را به مرحله نگارش فيلمنامه و بعد به توليد برساند،اين فيلم‌نامه را نوشته بودم.
وي تصريح كرد:خبر نگارش فيلمنامه "من يك انسانم" توسط من در تمام خبرگزاري‌ها درج شد،اما نتيجه‌اي نداد و جالب است كه دو نفر با فاصله زماني يك سال و نيم به اين موضوع دست مي‌‌يابند.
الماسي با اشاره به اينكه بروز اين مسئله اصلا برايم مهم نيست،‌اظهار داشت:آنچه اهميت دارد اينكه كاري براي رسول اكرم (ص) ساخته شود و چه فردي بهتر از "مجيد مجيدي" و اميدوارم كار ارزنده و قابل دفاعي شود،چراكه از بين المال تهيه شده است./ه

برچسب ها: جهانگیر ، الماسی ، تکذیب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ali
۱۶:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۱
به این میگن هنرمند متعهد
آخرین اخبار