رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون گفت: برای تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان 26 تن برنج تهیه شده که توسط تعاونی‌های شهرستان کازرون توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس سهراب رزاقی بیان کرد: تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان بر اساس نیازمندی‌های موجود و ویژه این ماه است که در قالب طرح ضیافت انجام می‌گیرد.

وی افزود: برای فروش فوق‌العاده و به منظور رفاه حال مردم، تعدادی از واحدهای صنفی معتبر و مجهز در کازرون پیش‌بینی شده است و آمادگی خود را در این زمینه اعلام کرده‌اند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کازرون در ادامه گفت: روزانه حدود چهار تن گوشت مرغ در سطح شهرستان کازرون توزیع می‌شود که این آمار در مقایسه با برخی از روزها و هفته‌های پیشین افزایش داشته است.

رزاقی گفت: شهرستان کازرون یکی از کم‌حاشیه‌ترین مراکز توزیع مرغ در سطح این استان است که نظارت به صورت دقیق بر آن انجام می‌گیرد.

این مسئول تصریح کرد: مراکز توزیع مرغ در این شهرستان اجازه ندارند به جز مصارف فردی برای رستوران‌ها و اماکن رفاهی مرغ توزیع کنند.

وی در پایان رعایت نکردن حقوق دیگران توسط شهروندان را سبب ایجاد صف‌های طولانی برای خرید گوشت مرغ در سطح شهر عنوان و از مردم خواست با رعایت نکات مصرفی و احترام به حقوق یکدیگر، کمک کنند تا توزیع گوشت مرغ به راحتی انجام پذیرد./س 


برچسب ها: توزیع ، برنج ، کازرون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.