يك كارشناس سياست خارجي گفت: هرگونه اقدام نابخردانه رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران به معناي خودكشي اين رژيم بوده و باعث متلاشي شدن تمام موجوديت آن خواهد شد.

احمد دستمال‌چي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديدها و اظهارات مقامات رژيم صهيونيستي و آمريكا در مورد دست داشتن ايران در انفجار تروريستي در بلغارستان گفت: اظهارات سران رژيم صهيونيستي بر اثر قرار گرفتن در تنگناها و فشارهاي شديد و خرد كننده‌اي است كه محور مقاومت عليه آنها ايجاد كرده است.

وي در ادامه با بيان اينكه رژيم جعلي صهيونيستي امروز بيش از هر زمان ديگري در انزوا قرار گرفته است افزود: تهديدهاي توخالي رژيم صهيونيستي عليه كشورمان يك نوع بازي تبليغاتي بوده و اين رژيم سفاك و خون‌آشام سال‌هاست كه چنين تبليغات سوخته‌اي را در مورد جمهوري اسلامي ايران انجام مي‌دهد.

اين كارشناس سياست خارجي با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي، كوچكتر از آن است كه بتواند اقدامي عليه كشورمان انجام دهد خاطرنشان كرد: هرگونه اقدام نابخردانه رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي ايران به معناي خودكشي اين رژيم بوده و باعث متلاشي شدن تمام موجوديت آن خواهد شد.

انتهاي پيام/ش3


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار