تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی به مقام قهرمانی مرحله دوم مسابقات دو و میدانی باشگاه های بانوان کشور دست یافت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، این رقابت ها با حضور بیش از 200 ورزشکار در روزهای28 و 29 تیرماه سال جاری در 19 ماده در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی با کسب 197 امتیاز قهرمان شد؛ تیم دو و میدانی دانشگاه آزاد با کسب 193 امتیاز مقام دوم را بدست آورد و تیم استان فارس با 66 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

بنا بر این گزارش، از تیم ثامن الحجج خراسان رضوی در هر دو ماده 100 و 200 متر سهیلا مرادی دوم شد و سودابه سبحانی مقام سوم را به خود اختصاص داد.

در ماده 400 متر، راضیه زهدی و سمانه اکبرپور به ترتیب مقام های چهارم و پنجم این ماده را بدست آوردند.

در ماده 800 متر گایانه بولغاداریان مقام دوم را از آن خود کرد و در ماده 110 مانع عاطفه لایقی و معصومه یوسفخانیان به ترتیب مقام های ششم و هشتم را کسب کردند.

در ماده 400 مانع، عاطفه لایقی مقام اول را بدست آورد و فاطمه محمدی به مقام چهارمی این ماده دست یافت.

در ماده 3000 مانع مهسا کشاورز اول شد و فاطمه محمدی مقام ششم را به خود اختصاص دادند.

زهرا هاشم زاده و نازنین گل احمدی در ماده پرتاب وزنه به ترتیب در جایگاه های ششم و هفتم ایستادند.

در ماده پرتاب دیسک، حدیثه شریفی نیا سوم شد و نازنین گل احمدی به مقام پنجمی این ماده دست یافت. پریناز ابراهیمی و محدثه شریفی نیا در ماده پرتاب چکش به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آوردند.

در ماده 100 × 4 متر امدادی، تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی بعد از تیم دانشگاه آزاد در جایگاه دوم این ماده قرار گرفت و تیم دو و میدانی استان گلستان مقام سوم را بدست آورد.

سمیرا حاتمی راد و حدیثه شریفی نیا در ماده پرتاب نیزه به ترتیب مقام های چهارم و پنجم را کسب کردند.

در ماده پرش ارتفاع، مهسا کارگر و زهرا هاشم زاده به ترتیب به مقام های دوم و سوم این ماده دست یافتند.

فاطمه برزنونی در ماده پرش طول مقام اول این ماده را بدست آورد و هایکا نوش بیگلریان در جایگاه سوم ایستاد.

در ماده پرش سه گام، هایکا نوش بیگلریان مقام دوم این ماده را بدست آورد و در ماده 5000 متر زهرا علی اکبری دوم شد و مهسا کشاورز به مقام چهارمی دست یافت.

زهرا علی اکبری و حمیده جوان در ماده 10000 متر به ترتیب مقام های دوم و چهارم را از آن خود کردند.

در ماده 400 × 4 متر، تیم ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی به مقام اولی این ماده دست یافت و تیم های دو و میدانی استان فارس و دانشگاه آزاد به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.

گفتنی است، مرحله اول این مسابقات در تاریخ 18 و 19 خردادماه امسال در تهران برگزار شد و مرحله سوم نیز 9 و 10 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار می شود/س


برچسب ها: تیم ، بانوان ، ثامن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.